Pfff Ik begin me toch wel zorgen te maken nu. Ik heb 6 weken lang bloedverlies gehad. Dan weer veel, dan weer bijna niets. Dit is voor mij heel vreemd want ik heb zware pcos en werd eigenlijk nooit ongesteld. Ik had ook nooit bloedverlies. Echt meer dan 10 jaar niet. Na die 6 weken vond ik het lang genoeg duren en naar de huisarts geweest waar ik een vervanger trof. Hij maakte zich geen zorgen, komt vaker voor. Gaf me een orgametril om een echte menstruatie op te wekken. Dan zou het probleem hopelijk verholpen zijn. Hier dacht ik zelf ook aan. Even een echte goede menstruatie en dan was ik er weer vanaf. Nou dat heb ik geweten. Halverwege de kuur brak het door en hoe. Ik kon de deur niet uit, na een uur was ik door grootste tampon en maandverband heen gelekt. Sliep snachts op stapel handdoeken en moest de wekker zetten. Met bepaalde momenten voelde het net als toen mijn vliezen braken: vanuit mijn buik voelde ik gewoon een golf bloed naar onder lopen. Ik weer naar de huisarts nadat het na een week nog steeds zo enorm heftig was. Weer orgametril gehad om het bloeden te stoppen en een doorverwijzing naar de gyn voor een echo. Hij wil weten wat het veroorzaakt; miss een poliep of vleesboom. Volgens mijn ha bouw ik namelijk ook geen slijmvlies op doordat ik pcos heb en kan ik dus geen gewone menstruatie hebben. Afijn...nu begin ik dus, ondanks die pillen die t zouden moeten stoppen, weer bloedverlies te krijgen. En de echo staat pas over 2 weken gepland...eerder was er geen plek. Is dit normaal en herkenbaar voor iemand? Ik begin me toch meer en meer zorgen te maken nu...hoewel ik verder nergens last van heb. Haal ineens de gekste dingen in mn hoofd...bah
Ik ken iemand die had een vleesboom en die had het ook zo erg als jij omschrijft. Na de verwijdering van de boom was alles weer goed. Sterkte...het lijkt me echt heel lastig.
Nee, niets Door mijn pcos is de kans toch zo goed als nihil om zwanger te raken en voel me prima bij geen hormonen. Nu ik dus wel tijdelijk hormonen moet gebruiken, die orgametril, heb ik weer last van behoorlijke stemmingswisselingen en pukkels...
Dan heb ik ook geen idee. Het kwam bij mij van de spiraal namelijk. Vandaar de vraag. Nadat die eruit was heb ik een dubbele kuur gehad en toen was het pas klaar. Zelfde situatie als jij. Wekker zetten, maandverband en tampon in een uur vol etc.
Dank je voor je reactie Ging het verwijderen gemakkelijk? Verder geen gevolgen gehad en ales weer zoals t was daarna?
Haaj, ik heb geen ervaring met zo bloedverlies. Wel PCOS en nooit ongesteld. Maar je bouwt wrl slijmvlies op, maar er volgt geen eisprong. Zou even overleggen met de gyn, want ik moest voor mn zwangerschap regelmatig een menstruatie hebben om dat slijmvlies af te breken. Als dat heel lang doorgroeit is t ook niet gezond en neemt kans op afwijkingen toe. Nu zal je nu wel schoon zijn inmiddels... Maar wilde dat even delen. En sterkte natuurlijk, wat vreselijk naar om je zo te voelen, bah. Duurt lang dan he, 2 weken.
Geen ervaring maar wil je even een knuffel geven. Misschien bellen en de situatie uitleggen,soms vallen afspraken uit en zou je eerder kunnen. Succes!!
Mijn moeder en tante hadden hier ook last. Beide hadden een vleesboom daardoor werd het beter maar uiteindelijk is bij beide de bm verwijderd omdat het vele bloedverlies weer terug kwam. Succes!! Hopelijk valt het allemaal mee en ben je snel van het probleem af.