Thuiswerk: Lijkt onmogelijk (zucht)

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik wil zo graag, maar je wordt overal belazerd lijkt wel! Nu had ik weer een site gevonden: direct thuiswerk.nl. Zag er prima uit, gratis reg. Maar dan..... heb je alles ingevult en dan komt er: per maand 9.90. Geen opzeg termijn, dus als je thuiswerk heb gevonden zeg je het weer op. JAAAAA, jaaa. Daar trappen we dus mooi niet in :rolleyes:

Wil niet bellen of smsen. Bestaat er iemand in Nederland die positief ooit iets heeft gedaan met thuiswerk? Dan bedoel ik gewoon inpak werk.
    Wil dus niet erotisch bellen ofzo.

GR :D

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bedenk anders zelf iets.

Misschien kun je een dienst bedenken die iets oplevert.

Zijn er geen bedrijven in de buurt waar je langs kunt om jezelf ( niet erotisch, ha ha) aan te bieden?

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Het lijkt ook onmogelijk thuiswerk te vinden.
    Ik ben er zelf ook mee bezig geweest maar inderdaad overal moet je voor bellen/smsen of inschrijfgeld betalen. Ja de groeten ik kijk wel link uit, bij een uitzendbureau hoef ik toch ook niets te betalen als ik me inschrijf ?? hahaha

Ik hoorde toen via via dat ze bij Hallmarks nog wel eens mensen zochten voor het inpakken van kaarten enzo. Heb toen gebeld en ik viel nog net in t gebied waar ze aan huis de spullen leveren. Het is volgens mij puur geluk hebben als je net iets opvangt over thuiswerk want volgens mij ga je het op internet amper tot niet vinden.

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Of je kan een webcammeisje worden :) ;)

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Misschien kan je een was- en strijkservice zelf opzetten?

6. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Een aantal jaren geleden hebben ik en mijn moeder ook inpakwerk gedaan. Wij haalden dan in een bedrijf dozen op met zemen, en vouwden die en sealden die in. Denk hierbij vooral aan merken zoals Sorbo en Zeeman... En dat verdiende bést aardig!

MIjn moeder leeft helaas niet meer en ik ben verhuisd, dus zou absoluut niet weten hoe het bedrijf heet.... Heb er alleen wél goede ervaringen mee, dus het kán wel!

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    dat is wel een goeie hahaha, ik vind het nog niet eens een gek idee.

8. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Heeft me schoonzus ook gedaan. Die had een advertentie op Marktplaats gezet en nu heeft ze 3 klantjes per week die hun was komen brengen. Vind ze trouwens meer dan genoeg anders doe je niets anders dan alleen maar strijken. En dan heeft ze dr eigen was ook nog natuurlijk. Gezin met 2 kinderen dus was zat van zichzelf ;)

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Mmmm...nu je zeg je me wat :)

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    wat zou je daarvoor kunnen krijgen dan? wassen en strijken.

ik lees verder mee :)

11. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hoi,

Ik heb 5 jaar geleden twee jaar lang gewerkt bij annie connect (annie.nl). Ik werkte thuis in de avonduren en onder schooltijden.

Keek net op de site, ze zoeken altijd mensen:
    Wilt u aan het werk vanuit huis dan kunt u 15 uren per week aan de slag! Deze uren verdeelt u over minimaal 4 dagen per week. U verdeelt de uren tussen 11.00 – 21.30 uur. Van de 15 uren werkt u er minimaal 6 (40%) in de avonden of op zaterdag. Minder uren of meer uren kan in overleg.

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Allemaal erg bedankt voor de reactie's!

@Danoontje: Maar hoeveel vraagt ze daar dan voor? Lijkt me dat je ook rekening moet houden met energie die je gebruikt voor al die extra wassen. Ik draai nu zelf al 3 wassen in 1 week.

@Brezijka: Bedankt, ik ga zeker even kijken.

13. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    ben benieuwd of je iets kan vinden. dat Annie is wel leuk

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Okay, heb net even op de site van Annie gekeken. En dat is dus bellen! ha ha.
    Gaf al aan, dat dat dus niet iets is wat ik wil. Ben daar niet geschikt voor, veelste verlegen daarvoor.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @bosi333: Bedankt voor de tip. Voor mij is het niks maar misschien voor iemand anders hier op het forum wel.

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik doe sms werk.. wel erotische maar ach niemand die mij ziet .. ... Het is ook niet via je telefoontje ( wat veel mensen denken ;) ) je verzend de smsjes via je computer dus het is te vergelijken met chatten op je comp.. Ik zeg heel eerlijk het verdiend niet extreem goed zo 25ct per sms maar ach alle kleine beetjes helpen.. Op www.sexjobs.nl kan je ze vinden. Lees wel goed de advertenties door want er zijn ook mensen die vragen of je ook wilt promoten en dat is echt irritant want als je dan een keer je profiel ( nep ) niet goed promoot krijg je ook geen smsjes binnen. Maar goed je hebt dus ook waar je dat niet hoeft te doen ...

Ik zou zeggen kijk daar eens ..

18. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    #18 cupcakes, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    alleen strijken is vaak ook een goede optie, wij hebben dat uitbesteed aan m'n schoonzus. Tenminste de kleding. Lakens en tafelkleden etc doen we nog wel zelf, maar dat is wat minder moeite.

In principe hebben we 1x per week een wissel van gestreken goed, voor niet gestreken. Wij betalen haar 50 euro per maand, maar het ligt er ook aan hoeveel strijkgoed die mensen inleveren. M'n schoonzus zit krap bij kas dus wilden we haar wel ruim betalen.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oef lijkt me heerlijk, als ik mn strijkgoed kon laten doen. Liefst nog ophalen dan ;)
    Laten wassen zou ik wel gewoon zelf doen...

Deel Deze Pagina