Ik ben vrijdag positief getest, hebben 2 dagen echt afstand gehouden hier in huis maar nu heeft mijn man flink spierpijn en koorts dus die ontkomt er ook niet aan. Nu toch maar besloten om weer met 4en samen te leven. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren dus nu. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Ben trouwens superblij dat ik weer lekker samen met de kids kan zijn en zij ook!
Onze zoon werd ziek op donderdag 25 februari. Volgende dag positief getest. Ik heb hem verzorgt, man en andere zoon konden buiten ons huis verblijven. Dus die konden al vrij vlot hun werk en examens weer hervatten. Ik ben vandaag getest dag 5 voor mij na klachtenvrij zoon dus hopelijk negatief. Zoon is erg ziek geweest, en lang ook. Ben blij als ik eindelijk weer naar buiten mag..na 18 dagen Sterkte voor jullie!!
Hier kreeg zoon van 17 op dinsdag 12 januari dat hij contact had gehad met iemand met corona. Op donderdag de 14e getest en had hij een positieve uitslag. Dus met het hele gezin in quarantaine. Woensdagavond de 20e begon bij mij de hoofdpijn. Donderdags werd dat erger en kreeg ik meer klachten. Vrijdag 22 testte ik positief. In datzelfde weekend kreeg mijn man ook klachten. Hij is toen met de andere kinderen op maandag gaan testen. Hij en zoon van 9 testten positief. De rest negatief. Zaterdag de 30e gingen ze weer testen. Toen testen dochter van 19 en zoon van 5 positief. De rest weer negatief. Dochter van 20 en zoon van 15 zijn toen afzonderlijk van elkaar in isolatie gegaan om verdere besmetting te voorkomen. Op 5 februari testte dochter alsnog positief, zoon niet. Zij zijn in isolatie gebleven en op 12 februari is zoon nog een keer getest. Weer negatief. Iedereen was weer opgeknapt en klachtenvrij. Dus op zaterdag 13 februari kwamen de laatste twee uit quarantaine. Bij elkaar heeft het dus 1 maand geduurd.
als je man ook positief is, zou ik zsm de kinderen laten testen. Als zijn positief zijn zonder klachten mogen ze na een dag of 5 al naar buiten!
Fijn dat jullie weer samen zijn. Beterschap! Hopelijk zijn je kids negatief, dan zijn jullie het snelst weer buiten. Wij zitten ook in quarantaine met z'n allen bij elkaar (2 positief, de rest niet getest en niet ziek). Hoop dat het max 10 dagen is en dat we dan weer naar buiten mogen. Degenen die positief zijn hebben nog amper klachten, dus heb goede hoop.
Dit is op ons niet van toepassing, jongste zoon was degene met covid. Mijn man en oudste zoon, hebben afzonderlijk geleefd van ons, dus niet in ons huis. Maar in oudste zoon zoon zijn woning hier.op het terrein maar los van ons huis. Zij zijn sowieso al negatief. Mocht ik onverwachte toch positief zijn moet alleen ik nog inquarantaine blijven. Maar hopelijk mag mijn man snel weer binnen bij mij en jongste zoon♡
De 2 die niet ziek zijn moeten nog in quarantaine op het moment dat de laatste corona patiënt 24uur klachtenvrij is, dan gaan hun 10.dag en pas in. Tenzij ze zelf klachten krijgen en ook ziel worden. Sterkte!