wie heeft hier wel eens van gehoord? "sms friends" schijnt thuiswerk te zijn wat je vanachter je pc kan doen maar heb geen idee wat het is dat stond er niet echt bij ja dat je een chat operator zou worden weet iemand iets meer hierover soms ?
bij sms friends ga je smsjes beantwoorden die binnenkomen. Je kent die reclameblokjes wel die je na 24.00 uur ziet met al die meiden die je kan bellen of smsen. Mensen die hier op reageren sturen dus een sms naar een bepaald "meisje" of "jongen" .. alles komt op de grote hoop terecht en de chatoperators gaan dit beantwoorden. Het meeste komt dus neer op seksueel gebied. Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan bij sms friends. Ik vond wel dat er heel wat nadelen aan zaten. Je maakt eenmalig een rooster voor een week en daar zit je dan aan vast. Dus je moet wel kijken dat de tijden die je inrooster ook uitkomen met die weken daarop. Ik ben niet te spreken over sms friends, maar dat is voor mij een persoonlijke kwestie. Maar als je dit wil gaan doen zal ik wel even nadenken over de tijden die je wil gaan draaien bij hun ... want eenmaal je rooster ingevuld te hebben zijn dat je uren voor de tijd dat je voor hun werkt.
Tja als je een beetje door kan tikken dan kan t aardig oplopen .. maar het probleem is dat als je een klant hebt die al een tijdje aan t smst dan moet je zoveel info doorlezen om te weten wat je collega's in voorgaande smsjes gezegd hebben. Ze letten er heel erg op dat iedereen er voor zorgt dat elk profiel ook 1 persoon blijft .. niet dat de een zegt dat ze zaterdag naar de film is geweest en een ander weer wat anders zegt .. dus het is een kwestie van veel lezen voordat je antwoord kan geven .. er word ook van je verwacht als je een paar weken meedraait dat je 1 sms beantwoord per minuut en t liefst nog sneller .. dus een beetje snelheid in lezen en tikken is wel gewenst .. Maar t kan lekker oplopen ..
Ja dat klopt. Als je van hun je inlog gegeven enzo gehad hebt, moet je inloggen op een bepaalde website. Je hoeft geen apart programma te installeren ofzo .. Je komt dan in een scherm terecht die verdeeld is in 4 delen. 1. het binnen gekomen smsje 2. de info van de klant die smst 3. het profiel van het meisje/jongen die je op dat moment moet spelen. 4. de sms historie van die klant met dat bepaalde meisje/jongen. Alles gaat dus via de pc.
Uhm... dus eigenlijk loop je degene die smst te besodemieteren (om maar even kort door de bocht te zeggen) Ik vond het wel interessant, maar iemand smst dus met iemand die niet bestaat. Of zie ik het verkeerd? :
eehhhh je besta wel alleen ben je niet diegene die je je voordoe eeh ja je besodemieter dus eigenlijk diegene of je bezorgt diegene een leuke avond ik vind het in ieder geval maar niets voor mij dus niet weggelegd maar voor diegene die denken ag ja veel succes
grappig is dat...Net wat Natasja al zegt, die mensen weten dat heus ook wel... Zo heb je ook die telefoonlijnen schijnt ook wel behoorlijk op te leveren tis maar net wat je wilt en hoe goed toneel kan spelen..
sorry meiden maar heb dat adres al weggeknikkerd misschien even kijken op marktplaats bij thuiswerk daar had ik die link namelijk vandaan succes
Die telefoonlijnen hebben mij na mijn scheiding gered van uithuiszetting. Ik was net begonnen aan een opleiding, ik moest full-time naar school en ik was te oud voor de reguliere bijbaantjes (kassa etc.). Ik werkte wel drie avonden in de week als schoonmaakster, maar daar kun je niet van rondkomen in je eentje. Die telefoonlijnen waren een uitkomst, omdat ik dat kon doen wanneer ik maar wilde, gewoon thuis, en hoe langer ik iemand aan de lijn kon houden, hoe meer ik verdiende. Ik moet zeggen, dat telde lekker aan. Op die manier heb ik het net weten te redden totdat ik voor mijn opleiding aan het werk kon en dus weer een inkomen had. Ja, je besodemietert de mannen die je bellen, want natuurlijk ben je niet de 'hete studente, voor alles in' die in de advertentie staat. Aan de andere kant, je levert een dienst waar één op één voor wordt betaald en het enige wat je doet is je klant vertellen wat hij wil horen. Ik moet zeggen dat ik in mijn maanden als 06-meisje een hoop geleerd heb over de mannelijke visie op seksualiteit. Best nuttig! Er was één man die me telkens belde en die zo'n fantastisch sexy stem had, en zo'n heerlijk gevoel voor humor dat ik na een paar maanden maar eens met hem afgesproken heb. Op een openbare plaats natuurlijk, en met de afspraak dat ik mijn beste vriendin zou bellen om te laten weten of het in orde was. (Blind dates zijn leuk, maar je moet wel je verstand gebruiken.) Het was bedoeld als een avontuurtje, want ik had helemaal geen zin in een relatie, en hij ook niet. Maar goed, we zijn inmiddels ruim vijf jaar verder en we zijn nog steeds bij elkaar. Hij was te leuk om te laten lopen. Belle, heeft de familie maar gezegd dat ze hem van internet kende.
Dat vind ik nou leuk Belle!! Goedzo enne....dat leugentje om bestwil begrijp ik dan wel weer heel goed! Je bent iig een zelfstandige vrouw, daar kan niemand omheen Liefs Elmo