Ik ben heel erg boos

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn schoonouders willen graag een videocamera. Nou zijn die dingen normaal gesproken erg duur, maar ik zag een leuke aanbieding op OTTO.nl . Met het debacle van die flatscreens van hun in mijn achterhoofd heb ik de camera besteld.

Na een week niks ontvangen, dus ik bellen. Levering was geen probleem, maar omdat ik een nieuwe klant ben kon de levering iets langer duren.

Na nog een week ... geen camera en ik had de hoop eigenlijk al opgegeven.

Vandaag ... mijn bestellijst op OTTO.nl is leeg. Zonder ook maar enige bericht is mijn bestelling verdwenen. Ik bellen. Ja sorry mevrouw de camera's zijn op, bent u een nieuwe klant? JA, hoezo? Dan kan ik helaas niets voor u doen. Fijne dag.

FIJNE DAG :evil: WEL G***** :evil: :evil: :evil:

Echt ik hoop dat die lui failliet gaan, zo behandel je klanten, nieuw of oud toch niet. Ik had beter moeten weten en gewoon mijn bestelling bij de Wehkamp moeten doen, die leveren tenminste wat ze verkopen.

Ik ben echt heeel erg boos.

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Jeetje nou lekker zeg. DIe verdienen dus echt de koude douche!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    dat is echt heel slecht! Pff die site zou ik ook niet meer intypen dan zeg!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog al ja. I ga een klacht indienen en gelijk vragen of ze alsjeblieft al mijn gegevens uit het systeem willen halen. De schoften.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

en een CCtje naar kassa ;)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :x

Zo die durven,

En dat is de service voor nieuwe klanten?

:confused:

Nog nooit zo'n belachelijke verkooptechniek meegemaakt.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga vanavond iig de radarlijn bellen.

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Heel erg balen inderdaad..

Heb ook al eens een akkefietje met OTTO meegemaakt. Ik had kleding besteld met het 24 uur vinget, dus dan heb je de kleding de volgende dag in huis. Omdat ik (ook) een nieuwe klant was, kon het enkele dagen langer duren (moeilijk hè, een paar gegeventjes in een computer invoeren :rolleyes: ). Maargoed, zo'n vreselijke haast had ik niet, dus die paar daagjes moesten dan maar. DRIE weken later zat ik nog op mijn bestelling te wachten :confused: Ik bellen, waar blijft mijn bestelling. Zegt die muts, "tja mevrouw, u bent nieuwe klant....Het duurt even voordat u helemaal geregistreert bent". Jahoor, drie weken zeker om wat gegeventjes in te voeren, amehoela! Dus ik heb gezegt dat ze de boel maar moest annuleren en dat ze GEEN nieuwe klant hoefde in te voeren. Scheelt hun toch weer ENORM veel werk 8)

Volgens mij zit OTTO niet echt op nieuwe klanten te wachten ofzo :(

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja belachelijk toch, en ik wil best even wachten op die camera, maar als iemand hem besteld, dan houd je die toch achter tot de gegevens verwerkt zijn?

Ik heb bij Wehkamp nooit een probleem gehad, ook als nieuwe klant had ik de spullen binnen 24 in huis.

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja, Wehkamp inderdaad ook nooit problemen mee gehad, ook niet bij de eerste bestelling..

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Echt schandalig hoor! Ik ben al heel lang klant bij Neckermann, nooit problemen mee gehad. H&M trouwens ook niet en ik bestel bijna altijd online.

Otto wil inderdaad zeker geen nieuwe klanten hebben.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik snap niet dat dit soort bedrijven nog een thuiswinkelwaarborg vignet mogen voeren hoor.

13. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    wat erg zeg! daar bestel ga ik dus nooit bestellen.
    ik heb ook weleens bij wehkamp en neckermann besteld en ging altijd goed.
    wat een schoften zeg.

14. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Had ik jaren geleden ook. Ik belde over een factuur die niet klopte. 1 bestelling, in 3 stukjes geleverd, en toen brachten ze 3x verzendkosten in rekening. Dus ik bellen dat ik 1x verzendkosten betaal, en niet 3x. Is tenslotte niet mijn probleem dat ze het niet in 1x konden leveren. Een hele discussie met dat mens gehad. Toen ging ze overleggen met een collega, maar had dus vergeten mij weg te drukken. Ik kon het hele gesprek mee luisteren. Had ze het toch over een rare klant die ze aan de telefoon had. En die haar gelijk wilde hebben. Ze heeft wel gelijk, maar ze krijgt van mij geen gelijk. Heb ik vandaag echt geen zin in om dat recht te breien, veels te veel werk. Echt een trut van een mens zegt ze ook nog.
    Maar ja ik werk zelf op een financiele administratie dus mij kan ze weinig wijs maken.
    Ja mevrouw zegt ze, ik heb even overlegd met mijn collega, en u moet toch echt 3x de verzendkosten gaan betalen.
    Ik zeg toen tegen haar, als je klanten beledigen overleggen noemt met je collega, dan ben ik benieuwd wat jij dan onder werken verstaat. Maar wees niet bang, ik heb je naam genoteerd, een deel van jou overleggesprek met je collega opgenomen op tape (had ik echt niet gedaan), en ga een brief schrijven aan het hoofdkantoor. En u zult hier wel meer van horen. Nou joh, toen kroop ze onderhand voor me. Sorry mevrouw dat had u niet mogen horen. We zullen het terugdraaien, u heeft helemaal gelijk, ik heb u verkeerd begrepen, blablabla.
    Toen zei ik, het is maar goed dat ik het wel goed gehoord heb, ik wil namelijk niet zo behandeld worden, en de overige klanten ook niet.
    En nu begrijpt u me inenen wel. Knap hoor.
    Goedemiddag.

Was zo kwaad, dat ik inderdaad die brief geschreven heb. Brief teruggekregen, dat ze die betreffende medewerker aan zouden spreken.
    Nooit meer wat van gehoord. Heb zelfs helemaal geen verzendkosten betaald. Dat weet ik nog wel.

Zucht, klantvriendelijkheid is tegenwoordig ver te zoeken.

Bestelling van 29-7-2008 bij neckerman.
    21-10-2008, kreeg ik de levering pas. En het was niet eens goed. Tig keer gebeld. nee hoor komt er aan. Sorry, maar bijna 3 maanden later iets leveren, dan zit het niet goed in je bedrijfsvoering lijkt me.

Succes met het zoeken naar een videocamera!

Yvonne.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja bij Neck.nl ben ik 6 jaar geleden al opgestapt als klant. Daar moest ik 6 maanden wachten op onze meubels, hebben 6 maanden op tuinstoelen gezeten MAAAAAAR het werd uiteindelijk WEL geleverd.

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ow ja de otto heeft ook niet bepaald een goeie naam.
    Ik bestel regelmatig iets van Esprit daar heb ook nooit geen problemen bij gehad.

17. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    en zitten je stoelen lekker? hihihi

18. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Ik heb ook nog nooit problems gehad bij Esprit. Goede en nette service.
    H & M is ook goed. Ook nooit geen problems mee.
    Hunkemoller is ook goed.

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Schandalig hoe je door de Otto behandeld bent.

Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen bij Otto trouwens... Ben vast de enigste :) . Bestel al jaaaaaaaaaaren tot volle tevredenheid bij de Otto.

Misschien dat ze vaste klanten netter behandelen dan nieuwe? Ik vind het in elk geval maar erg raar en totaal geen reclame voor Otto.

Ik zou er ook werk van maken als ik jou was.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dan vraag ik me af hoe ze aan vaste klanten komen....

Deel Deze Pagina