Ik vind dat thuiswerk iets tastbaars moet zijn. Er moet dus direct contact kunnen zijn ( bij iemand op kantoor) met de werkgever. Geen kosten of gekke 0900 nummers, maar gewoon normale vaste telefoonlijn.
sommige normale vaste telefoon lijnen zijn ook niet te vertrouwen trouwens, heb eens gebeld met een 010 nummer en toen kwam ik ook ineens bij zo'n bandje die me vertelde dat het gesprek 60 cent per minuut was + je eigen telefoon kosten.. in het telefoonboek staan ook nummers voor thuiswerk en die zijn wel te vertrouwen ( iig die van flevoland) maar zij zijn vaak al voorzien van genoeg mensen, maar je kan het natuurlijk wel proberen..
Absoluut zijn er ook hele goede en betrouwbare thuiswerk aanbieders. TNO Nipo bijvoorbeeld. Dus een 010 nummer ( of elk ander vast telefoonnummer) kan ook corrupt zijn, dat wist ik niet.
Ja die zijn er zeker, jammer genoeg zitten de goede al vaak vol, en je komt ze helaas niet veel tegen maarja inderdaad ook die kunnen dus corrupt zijn! op de een of andere manier word je doorgeschakeld ofzoiets.. ik had ook nog ergens een zwarte en witte lijst, maar weet niet of ik die nog heb, zal eens even opzoeken! owja en altijd even op opgelicht.nl ofzo kijken voor je iets onderneemt, staan ze vaak op als ze slecht zijn
Gevonden! http://www.meldpuntthuiswerk.nl/ witte lijst http://www.meldpuntthuiswerk.nl/Witte%2 ... swerk.html
Beste dames, best gezellig hier, en als je me hulp nodig hebt qua thuiswerk, moet je maar een seintje geven. Wil wel eerlijk eraan toevoegen dat thuiswerk niet veel verdiend (kan zelfs maar 1 euro per uur zijn) en suggereren ze bv 10 euro per uur, dan is dat malafide en je moet het vaak zelf halen en brengen en dan kan je meer kosten gaat maken dan wat je verdient. Het beste is te kijken in de Gouden Gids in boekvorm omdat het dan namelijk vaak in dezelfde woonplaats valt en dan een kansje maakt dat het wordt thuisgebracht en opgehaald.
je kan eventueel ook gast moeder zijn buiten je eigen kindje kan je nog tot 3 andere kinderen opvangen. wat best goed betaald. de ouders van de gast kindjes zijn verplicht er voor te zorgen dat het kindje een bedje heeft bij jullie als het nog in de middag moet slapen of zo.
zijn meerdere betrouwbare sites en bedrijven www.annieconnect.nl eerst paar weken opleiding op kantoor.. daarna vanuit huis www.moneypenny.nl die hebben vaak thuiswerkfuncties waarop je kan reageren dat je er interesse in hebt.. moet je wel op solliciteren dan