thuiswerk wat raden jullie aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    zodra je iets moet betalen dan moet je het niet doen, was ook op opgelicht een tijdje geleden..

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb even gegoogled en die site die ik net heb neergezet is inderdaad niet betrouwbaar...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind dat thuiswerk iets tastbaars moet zijn.

Er moet dus direct contact kunnen zijn ( bij iemand op kantoor) met de werkgever. Geen kosten of gekke 0900 nummers, maar gewoon normale vaste telefoonlijn.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    sommige normale vaste telefoon lijnen zijn ook niet te vertrouwen trouwens, heb eens gebeld met een 010 nummer en toen kwam ik ook ineens bij zo'n bandje die me vertelde dat het gesprek 60 cent per minuut was + je eigen telefoon kosten.. :(

in het telefoonboek staan ook nummers voor thuiswerk en die zijn wel te vertrouwen ( iig die van flevoland) maar zij zijn vaak al voorzien van genoeg mensen, maar je kan het natuurlijk wel proberen..

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Absoluut zijn er ook hele goede en betrouwbare thuiswerk aanbieders. TNO Nipo bijvoorbeeld.

Dus een 010 nummer ( of elk ander vast telefoonnummer) kan ook corrupt zijn, :confused: dat wist ik niet.

:(

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja die zijn er zeker, jammer genoeg zitten de goede al vaak vol, en je komt ze helaas niet veel tegen :(

maarja inderdaad ook die kunnen dus corrupt zijn!
    op de een of andere manier word je doorgeschakeld ofzoiets..
    ik had ook nog ergens een zwarte en witte lijst, maar weet niet of ik die nog heb, zal eens even opzoeken!

owja en altijd even op opgelicht.nl ofzo kijken voor je iets onderneemt, staan ze vaak op als ze slecht zijn

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Springmuis, hele nuttige site,thanx!

8. goedbedoeler

goedbedoeler Nieuw lid

3 nov 2008
    1
    0
    0
    Beste dames, best gezellig hier, en als je me hulp nodig hebt qua thuiswerk, moet je maar een seintje geven. Wil wel eerlijk eraan toevoegen dat thuiswerk niet veel verdiend (kan zelfs maar 1 euro per uur zijn) en suggereren ze bv 10 euro per uur, dan is dat malafide en je moet het vaak zelf halen en brengen en dan kan je meer kosten gaat maken dan wat je verdient. Het beste is te kijken in de Gouden Gids in boekvorm omdat het dan namelijk vaak in dezelfde woonplaats valt en dan een kansje maakt dat het wordt thuisgebracht en opgehaald. :idea:

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    @Bosi, ook Belgen nodig? :)

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

en is iemand al ergens begonnen? Of iets betrouwbaars gevonden?
    Ik wil het graag doen maar wat?

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    ben ook benieuwd en nieuwsgierig

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

je kan eventueel ook gast moeder zijn buiten je eigen kindje kan je nog tot 3 andere kinderen opvangen. wat best goed betaald. de ouders van de gast kindjes zijn verplicht er voor te zorgen dat het kindje een bedje heeft bij jullie als het nog in de middag moet slapen of zo.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zijn meerdere betrouwbare sites en bedrijven

www.annieconnect.nl eerst paar weken opleiding op kantoor.. daarna vanuit huis

www.moneypenny.nl die hebben vaak thuiswerkfuncties waarop je kan reageren dat je er interesse in hebt.. moet je wel op solliciteren dan

Deel Deze Pagina