ik wou ook thuiswerk gaan doen en heb samen met mijn moeder dat boek besteld, heb het wel netjes thuis gestuurd gekregen, en gebeld naar de open staande vacatures, maar ze zeiden tegen mij : heeft u lichamelijke of geestelijk klachten ik zeg hoezo dat, jah als u dat heeft en kunt niet meer buitenshuis werken kunt u als thuiswerkster aan de slag : En die heb ik dus niet dus ook geen thuiswerk : heel raar was dat gesprek liefs winnie
Er zal toch wel iemand zijn die een positieve ervaring heeft met thuiswerk?? Ik weet dat mijn buurvrouw het al jaren doet (ik geniet regelmatig mee van de bonbonnetjes die ze dan moet inpakken ), maar ja, dat is hier in Brabant....
mijn tante woont in almere, daar had je de snelle handjes, die schenen echt goed te zijn, goed verdienen, ze deed dat samen met haar buurvrouw en hield daar een leuk zakcentje aan over, ik weet niet of die nog bestaan, maar er zijn wel degelijk goede bedrijven. maar als ik lees 80ct per minuut denk ik ook doei!
ik vind dat echt dom dat ze daar overal (80cpm) voor moeten hebben want daardoor halen al hel veel mensen af