thuiswerk

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by mj24, Jul 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Even een vraagje, wil naast mijn werk wat bijverdienen. Zijn er meiden die thuiswerk doen en hoe bevalt het?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik doe het niet, maar mijn schoonouders deden het. Ze vouwen kaarten enzo. Je bent er echt heel lang mee bezig, per week twee volle dagen van een uur of 9 tot een uur of 10 's avonds en het verdient weinig. Verder moet je er veel belasting over betalen, omdat het een tweede baan is, dus dan houd je er nog minder aan over. Het lijkt mij dus niet zo aantrekkelijk.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Een client bij mij op het werk deed het ook, maar meer als tijdsverdrijf. Hij vouwde inderdaad ook kaarten. Het was dat hij het niet voor het geld deed, maar als dagbesteding, want voor het geld hoef je het echt niet te doen!!! Pfff, wat is dat onderbetaald zeg (in elk geval het kaarten vouwen). Om iets fatsoenlijks te verdienen moest hij er echt superveel vouwen!

4. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Mijn schoonzus deed het ook. EHBO doosjes inpakken, ze is 5 dagen bezich geweest en ze heeft maar 25€ verdient! Loont niet echt.
    Ze is er nu ook mee gestopt.

Groetjes Petra

5. rebtam

rebtam Actief lid

Jun 27, 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Heb het een poosje gedaan toen mijn meiden klein waren.

mijn ervaring is hard werken (heel hard) voor super weinig geld.
    En je huis is net een opslag pakhuis.

Ben blij dat ik in de mogelijkheid ben om buiten de deur te werken.

6. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ik heb ook thuiswerk gedaan, maar ben blij dat ik er weer af ben..
    Het is idd keihard werken, je hebt overal dozen staan in huis en het betaald niet goed.
    Bijna alles wat ik verdiend heb, heb ik inmiddels ook weer aan de belasting terug kunnen betalen.

Share This Page