Weet het bijna zeker..

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by wendy1611, Jul 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Dat ik na de bevalling ga stoppen met werken! Ik wilde altijd parttime blijven werken, doe dat nu 10 maanden en het valt me vaak vies tegen! Sowieso houdt iemand anders zich 3 (best wel lange dagen) per week bezig met de opvoeding van mijn kind en ik vind het een hoop gestress. Wil daarom thuis blijven bij mijn kinderen, gelukkig staat mijn vriend er ook achter!

Dus vanaf maart zal deze mama een thuisblijfmama zijn :)

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Lekker toch?! Als het kan moet je het gewoon doen. Fijn dat je hubbie er ook achter staat. Lekker hoor, hoef je niks te missen van het opgroeien van je kids.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lekker hoor en als je er allebei achter staat.
    Hoef je niets te missen tijdens opvoeding van je kinderen, lijkt me ook mooi hoor en helemaal als het mogelijk is.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    owww heerlijk joh!! *jaloers* (nouja een beetje dan) vind het af en toe wel lekker om "weg" te kunnen duiken in mijn werk.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heerlijk voor je........!!!!!!!
    Wou dat ik dat ook kon en mij man staat r ook achter maar helaas is het voor ons financieel niet haalbaar :(

Dus ik zou zeggen geniet er maar dubbel en dwars van, het lijkt mij echt een voorrecht om dat te kunnen doen ;) ;)

6. rachel22

rachel22 Actief lid

Feb 16, 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    nou prima toch.mijn idee heb je.ik ga nog maar 16 uurtjes of minder werken.dat vind ik wel goed eerst maar kijken hoe dat gaat.

7. sim

sim Niet meer actief

nou lekker doen waar jullie allebei achter staan, dan kan het nooit verkeerd zijn ;)

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heerlijik toch als het haalbaar is! Groot gelijk.
    Zelf werk ik nu full-time ( 4 lange dagen omdat ik in Zwijndrecht woon, maar in Tilburg werk) straks als het kindje er is denk ik 3 dagen te gaan werken (maar dan wel gewoon 3x8..ipv 4x9)
    Maar eens kijken hoe dat gaat.

Gr, Mirre

Share This Page