Hoi, Wij hebben nu een piek en daltarief en dat is alle jaren goed gegaan om in het dal meer stroom te verbruiken. Maar nu de kleine er is merk ik dat ik soms ook weleens graag in de piek een wasje wil wassen en drogen. Dus zit te denken om over te stappen naar een andere tariefvorm. Maar weet niet of dat piek en daltarief nou zoveel scheelt op de eindafrekening met normaal en laaf tarief. Wie heeft er advies of ervaring hiermee. Wij zijn bij Essent.
wij zitten bij essent ook, kan je niet veel info geven, wij hebben geen kids, maar als ik kijk naar ons verbuik, blijf ik wel bij het daltrief, anders betalen w volgend jaar ruim 600 euro erbij, nu gelukkig maar 200 euro, we betalen per maand 184, en willen dit in juli opschroeven naar 210. dingen zoals kleding en ondergoed was ik snachts, en handdoeken enzo, theeodoeken noem maar op was ik in het weekend overdag, zodati k goedkoper uit ben.
wij zitten bij essent ook, kan je niet veel info geven, wij hebben geen kids, maar als ik kijk naar ons verbuik, blijf ik wel bij het daltrief, anders betalen w volgend jaar ruim 600 euro erbij, nu gelukkig maar 200 euro, we betalen per maand 184, en willen dit in juli opschroeven naar 210. dingen zoals kleding en ondergoed was ik snachts, en handdoeken enzo, theeodoeken noem maar op was ik in het weekend overdag, zodati k goedkoper uit ben.
je kunt bij essent ook voordeelgarantie aangaan, wordt aan het eind van de periode bekeken welk tarief het goedkoopst voor je is