Thuiswerk

Discussie in 'De lounge' gestart door MrsDee, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik werk ook vanuit huis, maar dat is wel 18+ werk.
    Ik doe het niet zelf maar met advertentie's plaatsen verdien ik heel lekker bij en met het aanmelden van mensen de het wel willen doen. (cammen , smsen etc)
    Zal er hier verder niet op in gaan omdat het toch 18+ is maar als iemand eer wil weten mag je me atijd een pbtje sturen;)

Liefs mij

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames

ik ben ook aan he tkijken naar thuiswerk,

ik heb ook informatie gekregen over parfum verkopen enz, maar dat lijkt mij eigenlijk ook niets,

ook om wat hier al gezegd is, het lijkt me opdringerig voelen, als je die spullen mee moet nemen naar verjaardagen, volges mij voelen mensen zich dan een beetje opgelaten als ze niets kopen,

en volges mij voel ik me er dan nog veel rotter bij om dat dan aan te bieden aan de mensen, omdat ik denk dat mensen makkerlijker parfum in de winkel kopen enzo.

maar dat mailtjes klikken is dat wat? hoe werkt dat? en is dat veilig?? want je hoort zo veel oplicht verhalen over thuiswerk!.. en hoeveel verdien je aan zo iets?

3. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Doe het nu een maand of 3. Eerste geld is nu op mijn rekening gestort. Heb ook mijn eerste bonnen binnen. Denk dat ik nu rond de 75 Euro zit (bonnen en Euro's samen). Dus het is een leuk extraatje, maar rijk wordt ik er niet van.
    Stuur je wel even een PB met de sites die echt uitbetalen.

4. Sannehai

wil je die site ook aan mij pb-en?

hoe werkt dat dan? emails lezen en doorsturen of ??

5. Sannehai

thnx wallie

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Voor de meiden die mailtjes willen lezen: hier staan er heel veel. Heb ik vroeger ook gedaan maar vond t niet echt opschieten ;)

Liefs mij

7. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    @ ooitmamavan3, staan er inderdaad heel veel op, maar je moet wel uitkijken, sommige betalen niet of duurt heel lang. Doe er zelf maar 2, maar die betalen wel snel uit.

Heb geen zin om veel te klikken en dan niet betaald te krijgen ;)

8. Sannehai

hoi hier was ik nog een keer

ik vind het een beetje 'eng' om me hierbij aan te melden..

ben zo bang dat het fout gaat of dat er iets slecht van gebeurd..

zijn er meerdere mensen die dit gwoon wel doen en waarbij het wel allemaal goed gaat??

9. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere

wil je me erover een pb sturen

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik ben ook wel benieuwd nu eigenlijk.. maar mn pb doet gek dus kan niet versturen (of ze worden wel verstuurd maar slaan niet op)

11. Sannehai

ik ben aangemeld hoor walllie

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    @Wallie en Sannehai, bij welke hebben jullie je aangemeld? Ik wil het ook wel proberen, maar er staan er zoveel in de lijst. Zul je zien dat ik weer bij de verkeerde aanmeld ;)

13. Sannehai

@jewel ik zal je wel ff een pbtje sturen oke?

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ja is goed!!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dat mailtjes lezen/klikken kan best wel leuk zijn, ik heb een tijdje geleden 350 kunnen laten uitbetalen (wel van meerdere sites) heb daar wel behoorlijk wat voor moeten klikken!!
    Heb nu nog 4 sites waarbij ik klik, en heb nu weer bijna 100 gespaard (in een jaar). Ik klik nu 1x per week een avondje. (Deed het een tijdje heeeel intensief, was de hele dag aan het klikken deed iets van 50 sites... te gek voor woorden!!!)

16. Sannehai

@dapne ben je bewust nu nog maar 1 avondje in de week aan het klikken? ik snap dat het best 'verslavend' kan zijn

ik ben nu van 2 site's lid en vind dat ook wel goed zo, maar denk ook wel dat het lang duurt voordat je uberhaupt een bedragje hebt gespaard zegmaar.

17. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hahaha dat herken ik maar al te goed!! ook ik deed het bij misschien wel 40 tegelijk! en als je het dan 1 dag niet had gedaan, had je er de volgende dag wel 300! heb er nu eentje, en paar enquete sites, en denk dat ik er nog 2 of 3 bij doe.. hihihi

18. Female

Female Niet meer actief

Ik doe ook al een poosje euroclix en ik begon enthousiast maar op een gegeven moment wordt die spam in je mailbox wel een beetje irritant..
    En eht gaat heeeel langzaam maar ach, alle beetjes helpen :)

Ik verkoop sinds kort ook de beroemde parfum :) en dat bevalt stukken beter, vind het ook leuk en kan er creativiteit in kwijt, erg fijn.
    Dus als iemand nog vragen oid heeft mag je me altijd een PB'tje sturen.

19. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Zou je mij ook die sites willen pb'en? Tnx!

20. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Heb je een PB gestuurd.

Deel Deze Pagina