Wat hebben jullie gedaan met jullie trouwjurk?

Discussie in 'De lounge' gestart door valhalla, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nadat jullie getrouwd waren dus.

Die van mij zit al vijf jaar in een doos met 'trouwjurk' erop. Ik kwam de doos vandaag tegen bij het opruimen van de zolder. Bij veel vrouwen eindigt ie denk ik op een beetje de zelfde manier? Zielig weggestopt in een doos omdat je hem niet wilt wegdoen vanwege de sentimentele waarde?

Ik vind het zelf eigenlijk heel zonde om hem zo te bewaren. Daarentegen vind ik het ook weer zonde om hem op marktplaats te zetten, er een paar euro voor te krijgen en hem aan een wildvreemde op te sturen.

Het is ook nog eens een jurk die absoluut niet de smaak is van veel mensen (zoiets, maar dan rood -en een tikkeltje minder hysterisch-: http://www.chennaibazaar.com/images/119126.jpg ) dus ik doe er straks niemand in mijn kennisenkring een plezier mee...

Dus ik was benieuwd, wat hebben jullie met jullie trouwjurk gedaan? Iemand nog een goeie tip voor me?

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier ben ik er mee in de zee geweest (voor de foto's) en nu hangt ie in de kast. De top draag ik trouwens nog! Zal eens een foto zoeken....

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Heb geen tip voor je. Hij is hier ook in een doos geeindigd

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier zit hij in de hoes.

Moet zeggen dat ik de jurk die je laat zien onwijs gaaf vind!

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Bekijk bijlage 44629

Dus als ie toch maar op zolder ligt.... zou ik er gewoon iets geks mee doen! :D

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

die van mij hangt in een zak op zolder... Kan er geen afstand van doen. Ik hoop ooit een dochter te krijgen en dan kan die hem een keer passen...

@valhalla, jurk is mooi!!!!!!!!!! MIsschien later leuk als je dochter een themafeest heeft....

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik had een simpel zwart jurkje en heb hem toevallig laatst nog gedragen!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier hangt hij in een zak ;) . Soortgelijk idee dus... Maar ik wil hem nog eens aan en dan nog eens foto's maken, dan vond ik zelf indertijd érg leuk. En dan nu met onze dochter erbij. Vond het toch wel speciaal hoor, rondlopen in zo'n mooie jurk...

En verder blijft hij hangen voor onze dochter. Toen ik 15 was, vond ik het érg leuk om de jurk van m'n moeder te passen. Later mocht ik ook nog de jurken van 2 tantes passen. Vond dat echt helemaal geweldig. Dus dat mag mijn dochter ook straks als ze dat leuk vind ;)

9. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedacht me pas ook dat ik eens iets met die jurk moet gaan doen. Hij hangt nog steeds in de kast bij m'n vader thuis (van daaruit ben ik getrouwd en sindsdien zijn wij 2 keer verhuisd maar we hebben mijn jurk daar vanwege ruimtegebrek altijd laten hangen :()

Ik zou niet weten wat ik ermee moet.. misschien heeft iemand hier een geniaal idee dus ik lees mee..

10. ProudMum

Wat mij mooi lijkt is om hem aan een paspop te doen. En dan op je slaapkamer oid, maar dan zit je weer met stof enz

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dat is wel een heel gaaf idee! :p Serieus, cool! Van in een doos opgevouwen zitten wordt ie ook niet mooier, dan liever een paar stofjes...

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oww...de mijne is na een jaar of 6 weggegaan...
    Heb hem meegegeven aan de spullenhulp, wie weet wordt iemand er nog heel blij mee, die graag wil trouwen maar de financien niet heeft voor een mooie jurk.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ga in 2011 trouwen en wil daarna de jurk op een paspop doen indd ( zag t net al staan ;) )
    maar ja moet je wel weer de plek voor hebben :)

14. Yelice

Yelice Niet meer actief

Mijn moeder heeft de jurk van mijn schoonzusje vermaakt voor het wiegje, is prachtig geworden en heel speciaal!

15. Loe

Loe Niet meer actief

pff ik zoek er nog een hahaha!

16. ProudMum

Als we het over een paar jaar over doen ben ik dit ook van plan Valhalla

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Momenteel ligt ie tussen de stapel, 'kan ik nu even niet aan'. Ik heb er niet een sentimentele waarde mee maar twijfel of ik hem op mp zet of dat ik hem in de verkleedkist van de kids ga stoppen.

Het is op zich wel een mooie jurk maar hij komt gewoon van Neckermann ;)

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben een grote overloop en daar staat mijn jurk op een echte paspop. Die zocht ik al een tijdje en net na ons trouwen lopen we door de stad en stond er buiten bij een zaak een paspop voor 25 euro.
    Gelijk meegenomen en nu staat hij weer al meer als 2 jaar op de overloop krijg er veel complimenten over af en toe klop ik hem een keer uit buiten (is erg zwaar moet mijn man echt helpen) en dan kan hij weer een tijd vooruit.
    Verkopen zou ik nooit doen heeft veel waarde voor ons en ik heb er ruim 2000 euro voor betaald en dat krijg je er toch nooit voor terug.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hangt in de zak...

20. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mijn hangt nu nog in een zak maar ik wil hem graag op een paspop doen met de 2 meter lange sleep uit. En dan wel plastic eromheen doen. Maar ik moet ruimte daarvoor hebben en die heb ik nu niet, dus dat gaat gebeuren wanneer we ooit gaan verhuizen. Ik heb een mooie paspop waar hij omheen kan. Hij is erg bijzonder voor me want ik heb hem deels zelf gemaakt ( samen met mijn naailerares ). Net als het bruidsmeisjesjurkje van mijn toen 16 jarige nichtje, maar die heb ik echt gegeven aan mijn nichtje dus die krijg ik ook niet terug, en dat hoeft ook niet. Mooie jurk Valhalla!

Deel Deze Pagina