Eindelijk eens wat gerechtigdheid!

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Jucade, Oct 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vorige week had ik al aan mn afdelingschef gevraagd of t mogelijk was dat ik n stoel zou kunnen krijgen op mn werkplek ipv kratjes waar ik nu op zit (afgewisseld met t staan). Ik kreeg nl veel last van mn rug/benen en nek omdat ik niet knap kon zitten/leunen. Om deze vraag lachte hij mij min of meer uit en zei dat ze daar niet aan begonnen.. :confused: :( Nu ben ik vandaag naar de leidinggevende gegaan en wéér gevraagd of ik er een stoel zou kunnen krijgen, tja, wat dacht ik wel.. Dat kon toch niet!? :rolleyes: :( Toen was voor mij de maat vol en heb ik na mn werk de Arbo gebeld.. Deze sloeg nog net niet steil achterover ;) Zij heeft (als t goed is) contact opgenomen met mn leidinggevende en gezegd dat ik dan 2 uur minder mag gaan werken. JIPPIE... Pfff. Zo hield ik t anders nog geen dag langer vol. Maar omdat t voor nog maar 2 weekjes is, zei ze dat dit t enige is wat ze er nu aan kon doen. Alles= beter dan niks toch. Ben blij dat ik ff gebeld heb. (normaal zou ik gedacht hebben 'laat maar weer zitten' maar nu dacht ik aan mezelf en de kleine). (en terecht toch?)

2. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Patroeschka,

Goed zeg dat je voor jezelf (en je kleintje) bent opgekomen! Wat doe je voor werk eigenlijk? En je hoeft nog maar 2 weken? Heb je een andere baan gevonden?

Gr Otje

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik werk in de kaasproductie. Aangezien deze kazen rond de 12 a 14 kilo wegen, mocht ik deze niet meer tillen. Vandaar nu een 'bij' functie; stickers plakken op de kaas (reclame ed). Ik hoef nog maar 2 weken ivm einde contract en ik geen vaste aanstelling krijg. :( Ben wel naarstig op zoek naar ander werk, anders wordt t ww.. :(

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Kratjes ?

:confused:

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Yep!

6. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    WW is maar 70% he?

Ik werkte in de horeca en mijn contract zou per 1 september niet verlengd worden.... Nu ben ik 16 april ziek geworden.... Bekkenklachten, dus ziek door zwangerschap. Je krijgt dan 100% uitbetaald! misschien ideetje voor jou?

liefs Juud

Share This Page