n.a.v. een ander topic over thuiswerk; weet iemand een betrouwbaar bedrijf voor 'normaal' thuiswerk; dus gewoon inpakwerk etc? als ik op internet zoek moet je of eerst betalen, of er staat dat je 2000 p/m verdiend en dat komt allemaal niet zo geloofwaardig over
Helaas weet ik ook geen een, zelf ook op zoek. 2 keer erin getrapt om een bedrag te betalen en daarna niks meer te horen.. Je weet eigenlijk al wel dat het zo gaat maar je voelt je toch echt verneukt! Dus heb geen idee.
Enkele jaren geleden heb ik voor TNS Nipo vanuit huis enquetes afgenomen per telefoon. Gewoon hetzelfde werk als in het call center, maar dan vanuit huis. Of ze het nog steeds zo doen weet ik niet, dan zou je ze even kunnen bellen. Je hebt ook nog de Annies, Annie Connect het andere callcenter :: ook een callcenter vanuit huis, is voor zover ik weet ook betrouwbaar.
Fiene, dat doen ze inderdaad nog steeds, ik doe dat werk ook. Momenteel nemen ze geen mensen aan, maar dat wisselt. Het is geen vetpot, maar wel ideaal om te combineren met kinderen en bovendien scheelt het je reiskosten, reistijden etc. CATI@HOME En het is betrouwbaar.
Ja, ik vond het toen ideaal, ik heb een tijd vreselijke straatangst gehad, maar er moest toch geld binnen komen. Werken kon ik niet en een uitkering wilde ik niet, dus toen ben ik dat gaan doen.
Ik verkoop parfum en make-up van huis uit. Je betaald om te beginnen 51.- voor de startersmap met 160 geurstalen (je werkinstrument). Verder niets geen verplichtingen. Ik doe het al een poosje, vind het heel leuk om te doen en het is heel betrouwbaar. Meer info kan via PB..