Nou bij deze dan: Een club voor iedereen die graag haakt, naait, breit, scrapt of wat voor creatieve soort handwerk dan ook. Hier kunnen we patronen uitwiselen, tips geven en krijgen, onze frustraties kwijt ( soms erg nodig ) En onze creaties showen!
Heeft iemand misschien een makkelijk patroon voor een amigurumi? Waar kun je het beste mee beginnen? O en ik heb nog een tip voor naaipatronen. Als je je op burda.com aanmeld kun je heel veel gratis naaipatronen vinden. En ze zijn ook erg leuk!
hier nog 1 ben gek op haken/breien!!! raak met die termen soms errrrrrrg in de war maar het komt uiteindelijk wel goed. heb al een paar baby-dingetjes af (die zijn snel klaar/af) zal binnenkort wel met fotos komen maar heel leuk zon club
Ik ben echt helemaal een beginner, dus de termen zeggen mij nog echt heel weinig. Nisa, ik ben benieuwd wat je allemaal al gemaakt hebt! Wup, een stokje haken zegt me eigenlijk al helemaal niets
Hier nog een crea-bea.. Ik ben momenteel bezig met een vloerkleed te knopen. Heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook 1 gemaakt (een beer), en maak nu voor deze kleine een hond. Voorbeelden staan wel in mijn foto-album Haken en borduren vind ik ook geweldig! En af en toe 3d-kaarten maken
@Loran, zo'n vloerkleed is ook erg leuk! Mijn moeder heeft dat heel veel gedaan. Ik kan het ook nog wel denk ik. Manlief wil alleen geen vloerkleed in huis, erg jammer.
Haai, ben ik ook. Ik zal mijn geweldige (ahum ) filmpje ook nog even plaatsen: YouTube - Leren haken, de basis. En dit weekend maak ik er nog eentje waarin ik zal uitleggen hoe je stokjes moet haken en mischien nog wat steken. Maar met stokjes en vasten kom je al een heel eind. En dan zal ik er nog eentje maken met hoe je rond haakt. En misschien kan ik ook nog wel een granny square laten zien. De simpelste versie want ik ben zelf ook nog helemaal niet zo lang bezig he..