Kan iemand dat? Ik hoop het! Mijn dromen onthoud ik echt nooit, maar deze wel. Ik denk dat ie indruk heeft gemaakt. Het ging als volgt; Ik was in een heel grote zaal, beetje zoals de Bazaar in Beverwijk, er stonden allemaal kraampjes, het was Koninginnedag. Op een gegeven moment zag ik mezelf rennen, heen en weer. Vervolgens ging ik op zoek naar de uitgang, samen met andere mensen, de uitgang was erg moeilijk te vinden. Op een ogenblik stond ik bij een toilet te wachten, vlakbij een uitgang. Daar zat mijn (overleden) oma in haar rolstoel, we hebben even gepraat en mijn moeder kwam opeens naast me staan. Geen idee wat ik gezegd heb tegen haar en zij tegen mij. Misschien heeft het ermee te maken dat ik jarig ben en wil ik graag dat ze nog bij me is (ze is vorig jaar na mijn verjaardag overleden) en me feliciteert. Hopelijk kan iemand er wat mee.....! Ik ben erg benieuwd.
Bedankt leentje, ik denk dat ik eruit ben! " Je zou nog een laatste mogelijkheid willen aangrijpen om afscheid te kunnen nemen " Dat klopt op zich wel want ze is overleden zonder echt afscheid genomen te hebben. Dat vind ik nog altijd erg. Maar helaas niets aan te doen. Bedankt beiden. Deze mag wat mij betreft op slot..