Misschien wel een gekke vraag..maar mijn man slaapt met 3 hoofdkussens...vind het zo irritant, al die kussenslopen steeds want hij wil ook nog eens 2 kussenslopen per kussen hebben....(??!!) 2 kussens zijn erg oud, en heb nu ook besproken dat hij echt 2 nieuwe kussens moet gaan halen (ook ivm hygiene lijkt me dat wel een goed idee) vind dan maximaal 2 kussens wel genoeg hoor, want 3 vind ik gewoon echt heel erg overdreven (slaapt er op 1 met zn arm zegt ie..zie hem anders heel vaak op 1 of 2 kussens niet liggen/slapen.. misschien overdrijf ik wel en valt het mee en slaapt half nederland wel op 3 kussens... maar ik vind 2 toch echt genoeg en meer dan voldoende.. maar: ben dus gewoon heel nieuwsgierig op hoeveel kussens jij/je partner slaapt.. Ik slaap trouwens op gewoon 1 kussen
vriend op 1.. ik op 2.. maar ik slaap op een zachte donskussen en daarop een platte.. de slopen verschoon ik elke week.. alleen van me onderste kussen om de week(omdat ik daar niet met me hoofd op lig)
Wij slapen beide op 2 kussens. Maar het onderste kussen ligt er eigenlijk gewoon voor het idee want het stelt vrij weinig voor (het goedkoopste kussen van IKEA)
dankje voor alle reacties..ik was ook de kussenslopen heel vaak. Wil wel van die molton onderslopen gaan halen voor de kussens, lijkt me wel handig. maar die 2 kussenslopen per kussen weet ik ook niet precies waarom hij dat wil eigenlijk..misschien dat 2 kussens niet meer zo fris ruiken omdat ze wat ouder zijn (ook een grote reden waarom ik er echt op hamer dat hij andere kussens moet halen,ik kan dat niet voor hem doen) Mijn kussen en 1 kussen van hem zijn vrij nieuw. ik ben in ieder geval ook steeds bezig om die kussens buiten te leggen of uit het raam..
toen ik zwanger was had ik zoveel last van maagzuur dat ik op 3 kussens sliep en daar raakte ik aan gewend dus dat is zo gebleven, tot voor kort, nu slaap ik er nog op 2 maar ze zijn ook niet zo dik hoor mijn vriend slaapt op 1.
Ik heb 2 wat oudere kussens die zitte samen in een sloop en daarover de sloop van het overtrekset. moet nog een keer een goede dikke nieuwe kussen hebben me vriend slaapt op eentje.
ik slaap nu idd ook met een voedingskussen voor mijn buik of rug.. maar als ik even niet oplet en ik heb hem eventjes niet in gebruik in mijn slaap heeft mijn man ook die in gebruik! (is wat he haha)
meesten dus toch wel op 2 of 1 kussen grappig wel om te lezen de reacties, dat het toch best veel verschilt en er veel op 2 slapen.. (mijn man dus op 3)
Nu met 4!!!! 2 hoofdkussens 1 voedingskussen links van me voor als ik op mijn linkerzij lig. En een klein kussentje rechts van me voor als ik op mijn rechterzij lig. Maar normaal slaap ik alleen met 2 hoofdkussens
Wij hebben er 3 op bed liggen, maar dat is meer omdat het er met 2 niet uitziet (lits-jemaux). We gebruiken er ieder maar 1.
Ik heb een stuk of 6 kussens op bed liggen en ik ben alleen Maar ik slaap met 1 (en oke, stiekem slaap ik nu ook nog wel eens met het voedingskussen)