ff me frustratie kwijt

Discussion in 'De lounge' started by fiona1987, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    wij zijn eind april verhuisd heel leuk (huur)huis enzo allemaal niks mee
    eerst moest er een nieuwe keuken in mochten we zelf uitzoeken helemaal top daarna bleek de stortbak vd wc niet goed te zijn hup kwamen ze een week later een nieuwe zetten daarna moesten er trapleuningen gezet worden omdat er traplift in had gezeten vd oude bewoner ok leuningen zitten lig ik savonds op bed heeft ie $%^& een gat door de muur heen geboort voor die trapleuning duhhhhhh:x dus ja dat komen ze ook dan weer maken en nu ook nog een lekkage woensdag gebeld ja zeiden ze we komen dinsdag :$ nee zei ik het moet eerder want anders heb ik een privebad straks in huis nou dan komen we vrijdag mevrouw ja is goed savonds ik kijk in de meterkast ook daar water ik de storingsdienst gebeld belden ze terug ja mevrouw draai de hoofdkraan maar dicht we komen morgenvroeg ok prima een nachtje moet kunnen volgende morgen niemand ik weer bellen om 1 uur dat er niemand was geweest en ook niks had gehoord ok zei die muts ik ga bellen ik bel je zo terug 3 later nog geen telefoontje terug :x ik stond op het punt te bellen kwam de loodgieter eraan eindelijk ik dacht jippeee we kunnen straks weer douchen en wassen niet dus er blijkt in de vloer vd badkamer een afvoer kapot te zijn want het water komt als boven de kraan aan is gewoon uit de muur in gang :$ja mevrouw de hele vloer moet eruit maar dat gaat deze week niet meer lukken het is een helew grote lekkage u mag niet douchen en wassen :(maar u mag wel vast nieuwe tegels uitzoeken ok ik tegels uitgezocht vrijdag morgen kwart over 8 werden we ons bed uitgebeld ja we komen even de badkamer opmeten want u krijgt een hele nieuwe badkamer maandag om acht uur staan ze op de stoep en gaan ze beginnen met uithakken/boren

er lijkt niks mee te zitten in dit huis grrrrr na ja een piepklein voordeel we krijgen wel een nieuwe badkamer :D

sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt

2. Jel

Jel Niet meer actief

Tssss lekker zo'n woningstichting. Maar gelukkig gaan ze een nieuwe badkamer maken, maar je staat er natuurlijk weer niet op te wachten op de zooi en dat je je niet kan douchen en wassen. Succes ermee.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Denk dat je blij mag zijn dat het een huurwoning is, en geen koop! Nu wordt het allemaal voor je gemaakt ;)

Maar wel erg irritant dat er zoveel mankementen zijn in de woning!

4. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    sorry, geen beginnen aan zonder komma's en punten.

5. Tara86

Tara86 Actief lid

Jun 7, 2011
    372
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Mijn gedachte:(. Kan het nauwlijks volgen zo.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Dan lees je het toch niet :(

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    tja,wat zal ik zeggen. Was zo druk met typen dat ik de punten en komma's ben vergeten.:)

8. Soekie

Soekie Bekend lid

Mar 26, 2010
    733
    0
    16
    Female
    Verzorgende IG
    Jeetje wat een ongeluk zeg! Vervelend dat de communicatie ook zo moeilijk verloopt. Gelukkig krijg je weer een mooie badkamer. Dat maakt het dan wel weer een beetje goed toch? :)

Succes!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

he bah erg vervelend zoiets!!! je mag wel een nieuwe badkamer, dat is dan wel weer leuk maar de rest eromheen pfffff. hoop dat het hierbij blijft en dat je tezijner tijd niet nog meer gebreken ontdekt.

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ach tis niet leuk. Voordeel je hebt straks een "nieuw" huis:D:D:D.

sterkte met alle bouwwerkzaamheden!

11. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    ja idd das wel een voordeel,dat ik een nieuwe badkamer krijg. Maar van die woningstichting krijg je ook wat pffff

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Tsja, dat kan gebeuren... Maar ik vind dat ze alles snel oppakken hoor dus ik zou blij zijn met deze woningbouwvereniging. Tuurlijk is het balen dat je even zonder badkamer zit maar je krijgt er wel een mooie voor terug, en het mooie is... het kost jou geen cent ;).

Een huurhuis is nou eenmaal meer afgeleefd dan een eigen huis. En zelfs als dat niet zo is dan hebben huizen nu eenmaal wel eens problemen. Denk niet dat dit verwijtbaar is aan de woningbouw.

13. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    nee ik verwijt het hun ook niet dat ik lekkage heb. maar het frustreert me gewoon zo dat elke keer wel weer wat is, en dat ze het eerst niet serieus namen.

tuurlijk ben ik blij dat ik een nieuwe badkamer krijg zeker weten :D.

14. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Oh hou maar op...ik herken het helemaal!

Wij hebben toen we in onze huurwoning woonden ook zovaak de woningstichting over de vloer gehad.
    - ze zijn 3x 3 dagen bezig geweest met het waterdicht maken met de kelder. Na de 3de keer was het nog niet goed...maar ik had echt geen zin om er weeeeer vrij voor te nemen.
    - Overal dubbelglas laten plaatsen..dus weer een dag vrij.
    - Oud tuinhuisje verwijderd en een nieuwe geplaatst...wat natuurlijk niet helemaal goed ging en de halve tuin werd geruiineerd! Wat ze een week later weer kwamen herstellen.
    En dan heb ik alle kleine dingentjes zoals vervangen van kranen, problemen met de verwarming en elektriciteit en cv ketel nog niet eens genoemd.

Maar goed gelukkig hadden we een goede woningstichting die echt heel schappelijk was.

15. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,074
    0
    0
    renkum
    irritant he. maar wel fijn dat ze schappelijk waren.

Share This Page