Thuiswerk?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door destiny, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nou ik vind die sites met mailtjes klikken enz wel erg weinig betalen.. is in ieder geval leuk voor een dagje uit maar niet voor een "leuk"maand bedrag..

Er is veel oplichting te vinden op internet m.b.t thuiswerk, het enige wat wel goed verdiend is de erotische sector.. webcammen en bellen zou ik nooit doen overigens maar de sms sector op internet verdiend nog steeds erg goed...

2. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    sms sector ?

ook ik wil graag thuiswerk gaan doen maar er is gewoon niks wat veilig is en goed betaald.

ik mag niet gaan werken omdat ik nog steeds last heb van BI maar ik verveel me eigen kapot hier.
    ik wil wat doen me eigen nuttig maken in plaats van alleen maar mama zijn en huisvrouw, ik denk dat veel vrouwen hier dit wel begrijpen wat ik vertel.

3. Het is echt geen vetpot hoor die mailtjes. Zoals ik al aangaf doe ik het ook. Ik zit bij 5 mailklik dingen en vul zo her en der een enquete in. Als je bij die kliksites via hun ook producten aanschaft krijg je inderdaad ook weer punten en geld. Maar als je dat niet doet, dan gaat het echt heeeeeel langzaam.

Ik zit ook thuis en doe wel graag 'iets'. Ik heb echt een paar dagen een zoektocht gehouden naar wat er aan thuiswerk bij mij in de buurt te doen is. Nou, niets! Heb er achteraan gebeld (geen 0900 nummers!!), maar niets... Heb gemaild, ook niets! En ik ga nergens voor betalen om werk te mogen doen.

Ik heb wel een hobby website (Female-Gamers) voor de vrouwelijke gamers. Momenteel ben ik me meer aan het richten op adverteerdingen en hoop hier eventueel een zakcentje mee te kunnen verdienen. De website richt zich op de gamende vrouw en deze vinden een heel uitgebreid assortiment aan games leuk. Van casual games tot hardcore shooters ;) We zijn uniek in de Benelux, en de media weet ons ook steeds beter te vinden! Op deze manier ben ik dan thuis lekker bezig, de nieuwste games testen enzo.

Dus als je een bepaalde hobby hebt, iets met knutselen, of je schrijft graag kan je daar eventueel een blog voor starten. Met google kun je advertenties op de website plaatsen, maar er zijn nog wel meerdere adverteer mogelijkheden. Het heeft even tijd nodig om opgestart te worden en te draaien, maar voor jezelf wellicht ook erg leuk om te doen :)

Deel Deze Pagina