Heeft er iemand ervaring met thuiswerk? Het lijkt / is voor mij ideaal. En hoe kom je daarmee in aanraking...? Kan dat alleen via internet of...? Graag ervaringen en / of tips! Groetjes, Doula
Hier ben ik ook super benieuwd naar. Ik zou ook thuiswerk willen doen, maar via internet heb je zoveel sites die niet echt zijn. Er zit heeel veel fake tussen. Tips zijn welkom!!
idd er zit veel fake tussen essie ! of van die achterlijke dingen dat je je gek moet maken qua enquete en ook nog uitkijken wat je zegt, anders heb je zo heel veel irritante dingen aan je broek..
Goed en betrouwbaar thuiswerk vinden is echt heel lastig. Tns Nipo zoekt soms mensen die telefonisch enquetes willen afnemen. Dit kan je dan gewoon vanuit huis doen. Zo zijn er natuurlijk nog wel meer waar dat kan, maar ik heb ze helaas nog niet gevonden. Wil je gewoon iets extra verdienen (lees paar honderd euro per jaar), dan kun je je aanmelden op sites voor het invullen van enquetes, lezen van mail etc. Stuur maar een pb voor betrouwbare sites.
Die money miljonair, daar lees ik veel positieve ervaringen van op google... Maar vind het wel eng hoor... Weet niet waarom...
Gaat echt prima hoor moneymiljonair en andere sites. Betalen keurig uit. Geen last van ongewenste telefoontjes / post. Ik ben er blij mee. Heb nu wel een lijstje van betrouwbare sites dit goed betalen.
Ik heb helaas ook veel nare ervaringen met dergelijke thuiswerk sites, krijg nog dagelijks smap in mijn mailbox van. Iemand tips over thuiswerk. zonder die irritante enquites of hijglijnen ?