Pffff... Even mn verhaal kwijt. Vanaf donderdag al geen internet en geen telefoon. We hebben al van alles geprobeerd zelfs met zo'n ventje van ziggo. Hij zei dat het probleem niet verholpen kon worden en zou een monteur langs sturen. A fijn deze monteur zou vandaag tussen 13:00 en 18:00 komen Dus ik alles wat ik kon doen vanmorgen gedaan en zit trouw met de laptop op schoot te wachten. Mijn bel is kapot en er hangt een briefje aan de deur kloppen of brievenbus even laten klepperen dus ik hoor de brievenbus loop naar beneden en ik vind daar een briefje van ziggo. Met de melding dat er 3x! geklopt is nou ik heb niks gehoord behalve mn brievenbus van t briefje! Ik dus ziggo gebeld want ik was best kwaad. Nu komt er opnieuw een monteur VRIJDAG pas:x en inmiddels zit ik al een week zonder telefoon en internet! Maar moet wel betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak:x Zo he dat lucht op
Wat vervelend. Ik zou er ook goed kwaad om zijn. Maar eh, als je geen internet heb, hoe kan je dit posten dan??
Daar hebben wij ook zo'n last van gehad, ook niks deed het. Breuk in de kabel, monteur geweest en die zou doorgeven om een nieuwe kabel te leggen. Ze moeten nog komen.. Gelukkig doet het het nou weer maar soms is het weer raak. Ik vind het een slechte zaak van ziggo, ze zijn niet echt goed in problemen oplossen.
Ik zit nu even heel illegaal via t signaal van mn buurman omdat mn BB t niet doet en anders gebruik ik de inet verbinding van mn telefoon
Nou hier ligt het dus aan de modem ik blijf dat ding resetten dan doet inet en de foon t 5 min en kapt hij er weer mee Maar ik zit er nu serieus over na te denken om over te stappen ben 2 jaar lid en heb alleen maar ellende met ziggo
Bijhouden hoelang je nu precies zonder internet en telefoon gezeten hebt en als het verholpen is een klachtenbrief/mail schrijven met dat je een vergoeding wil voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van hun diensten!!!
oh ja dat kan ook he, via de foon. Heb ik zelf niet, dus vergeet dat nogal makkelijk. Gelukkig kan je nog zpen, kan je altijd nog je hart luchten
Ja pff en aangezien m,n BB t dus ook al sinds gisteren niet doet en je de tv overdag eigenlijk niet aan hoeft te zetten omdat er weinig boeiends op tv is.. Is het echt rete stil
Nee ik heb nog een oude en denk echt dat ie op is en dat maakt niet uit zijn electra dingen dus die kunnen kapot gaan. Maar vind t schofterig dat die monteur "geklopt" zou hebben wat hij echt niet gedaan heeft ( of ik ben in ene aan een gehoor apparaat toe terwijl ik wel mn buurman hoorde praten voor mn deur 5 min daarvoor ) En ik nu dus tot vrijdag moet wachten op een andere monteur!
Heel erg vervelend zeg!! Wij hebben dit ook gehad bij KPN, de week dat wij zonder internet etc... zaten hebben wij niet betaald. Briefje schrijven dat je niet akkoord gaat met betalen en die week brengen ze dan in mindering op je rekening.
Thanks ga ik dat eens proberen die man aan de telefoon zei namelijk dat dat pas kon na dat het probleem was opgelost want als het aan ons zou liggen kregen we niks terug.. Nu een andere vraag zijn er mensen die alles van tele2 hebben en hoe bevalt dat?
dat is inderdaad balen dat je zolang heb moeten wachten tele2 zijn wij niet tevreden over hebben 18jullie een bestelling egdaan voor bellen internetten en tv ging een week overheen nog niks gehoord dus gebeld iedere keer 10cent per minut aan de telefoon zeiden ze bestelling is in behandeling nu maanden verder belden ze 3weken geleden op bellen en internet kunnen ze ons leveren maar tv krijgen we via hun zolang van kpn want dat van hun duurde langer hun moesten een monteur de wijk bij ons insturen we zouden binnen 2 dagen een pakket met de spullen ontvangen ging een week overheen nog niks gekregen weer gebeld met hun nu kwamen ze erachter dat het bij ons niet geleverd kan worden omdat wij die verbinding hier in de omgeving nog niet hebben liggen maar ondertussen had ik al mijn ander providers opgezegd dus zat ik zonder tv zonder telefoon en zonder internet door hun dus konden we weer overstappen naar kpn dus wij hebben er geen goeie ervaringen mee
Ohhh maar als ik tele2 zou bellen om te vragen hoe lang het allemaal gaat duren en of ze uberhaubt kunnen leveren?!
En het mooie is nog dat lees k net pas op t papiertje.. Er word nog 35 euro in rekening gebracht ook:x
Waaaaat?! Achterlijk zeg! Ik zou meteen weer bellen waar dat op slaat! En ook zo stom dat het altijd zo lang moet wachten voordat er iemand komt.