Iphone 4S

Discussion in 'De lounge' started by demaco, Jan 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Wie heeft deze?

Wat is je ervaring ermee?
    Kan er 'whats app' op?

Voordelen en nadelen?

2. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    op de iphone (maakt niet uit welke versie) kan altijd whatsapp. je kunt er spelletjes op zetten en tis echt een van de fijnste telefoons allertijden. enige nadeel is dat de batterij snel leeg is. moet m echt heel snel opladen..

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mee eens maar binnen een uurtje is hij ook weer helemaal vol.

ik heb een samsung die moet ook elke dag opgeladen worden denk ook dat het normaal is voor dat soort telefoon je doet er ook zoveel meer mee als bellen of smsen
    manlief heeft nieuwe iphone ikke is jaloers

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb em vandaag besteld...heb er veel goede verhalen over gehoord en vind het toestel ook wel er mooi :D

maar batterij snel leeg?

5. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Elke dag opladen vind ik geen probleem.
    Veel apps ken ik al wel via mijn ex maar wist dus niet of whatsapp ook kon.

Ik vond het een superfijne telefoon maar die van mijn ex (iphone 3) had altijd storing en gesprekken vielen altijd uit tijdens het bellen. Ook na 'reparatie'.

Ik heb gehoord dat de iphone 4 dit niet meer heeft..

6. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Ik wil hem dus ook bestellen.
    Zag ook perfecte abonnementen van vodafone speciaal voor de iphone met onbeperkt smsen enzo.

7. LittleMonsters

nee geen last meer van. dus gewoon lekker nemen :p

8. LittleMonsters

het is net hoeveel je hem gebruikt. zit je de heletijd te internetten apps te spelen etc etc ja dan gaat hij snel leeg niet gek ook..

mijn man legt hem elke avond eff uurtje der aan en hij is weer vol

9. lennylenn

ik heb em bij kpn besteld..heb eingelijk niet verder gekeken omdat ik al jarenlang bij kpn zit en het prima bevalt.
    ik sms bijna nooit dus onbeperkt smsen is niet aan mij besteed

10. lennylenn

hmm bestaan er ook draagbare stopcontacten :D

11. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Winssen
    nou een dagje is wel erg veel. mijn vriend is vanmorgen om 7 uur vertrokken en om 12 uur kon ik m al niet meer bereiken. tja een telefoon en zeker zo'n iphone word nu eenmaal gebruikt voor t internet en de whatsapp enzo. ik bedoel als je niks met je tel doet waarom moet je dan een iphone hebben? vind t een geweldig ding maar die batterij is zwaar ***

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Eens met m'n voorgangers. Fijn toestel, jammer alleen dat de batterij zo snel leeg. Hier ligt ie ook elke dag aan de lader, ik heb ook altijd een oplader bij me. Het is net als een pakje sigaretten, als ik die vroeger vergat voelde ik me ook nogal onrustig :D

13. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Als je je abonnement in de winkel afsluit gaat het dan direct in en heb je dan ook je telefoon direct? Via internet is er 3 weken levertijd.

14. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Zou wel handig zijn dat wanneer je abonnement in gaat ook gelijk je toestel krijgt.
    Beetje zonde anders van je abonnement ;)
    Ik heb natuurlijk geen idee wat de voorraad is van die toestellen, dit kun je altijd even navragen.

15. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Winssen
    als ze m in de winkel op voorraad hebben liggen, dan krijg je m gelijk mee. persoonlijk haal ik m liever gewoon op in de winkel, mochten ze m niet op voorraad hebben kun je m nog gewoon bestellen :) wij hebben er een autolader bij gepakt, altijd handig kun je m onderweg gewoon opladen :)

16. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Ik denk dat ik dan maar eens de winkel ga bellen. 3 weken levertijd is op zich niet erg, maar ik heb nu prepaid en ik vind dat erg onhandig..

17. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Ach er zijn 12 telefoonwinkels hier in de stad. Zal er hopelijk wel 1 zijn die hem op voorraad heeft :p Wil wel perse een witte.

18. LittleMonsters

Hier 3 weken moeten wachten..

Mijn werkt overdag:p dus als hij savonds thuis komt is hij nog vol omdat hij geen tijd heeft om op zijn tel te spelen ;)

Share This Page