Ik ben op zoek naar thuiswerk wat ook nog een beetje verdiend natuurlijk. Het liefst gewoon achter de computer, internetverbinding. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer natuurlijk! Zoveel aanbieders maar ja welke is nu betrouwbaar? Ik weet iig wel dat je nooit eerst moet betalen om je aan te melden... Dus nu de vraag: wie heeft ervaring met een aardige thuisbaan, redelijke verdienste en betrouwbaar? Ik wil vooral in de avond best wat uurtjes wegtikken achter de computer. Ik hoor het graag! Groetjes.
Ik denk dat als dit bestond, dat er dan een boel thuiswerkers zouden zijn. Tenzij je idd als webcamgirl aan de slag wilt, maar da's ook zo wat
Nee, niet Veel, maar redelijk zei ik. Als ik Veel wil verdienen dan vraag ik mijn baas wel of ik een paar dagen extra kan komen Tja heb gedacht aan webcamgirl....hahaha Er wordt je goud beloofd bij veel thuiswerkaanbieders maar dat geloof ik natuurlijk niet. Maar wat is wel redelijk?
jaa dat klopt. verder ben ik me aan het afvragen wat er goed verdiend, wat thuis werk betreft. misschien kun je eens gaan zoeken naar een thuis werk centrale waarbij je als callcenter medewerker aan de slag kan gaan? zou dan wel zoeken naar iets wat bvb mensen opbelt om enquetes af te nemen, niet naar een callcenter waarbij je moet verkopen. (dit verdiend alleen wanneer je wat verkocht krijgt)
geloof nu maar niet dat er thuiswerk is wat jij bedoeld wat betrouwbaar is. dan zat heel nederland achter de pc. idd behalve sexwerk.
Wacht ik zag ergens een vacature! Moment.. Edit, gevonden: Telefonsich Thuiswerk voor Annie Connect | Thuiswerk Bureau.nl - Lekker werken vanuit huis
Het is er wel hoor. Kijk bijvoorbeeld maar eens op Moneypenny . Maar dan moet je wel echt wat te bieden hebben en er zijn ook veel kandidaten altijd.