thuiswerk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn er hier ook dames die ervaring hebben met bellen vanuit huis voor een bedrijf bijvoorbeeld?

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik vraag me eigenlijk af of de ingeleverde teksten echt gebruikt worden en waarvoor. Ik heb namelijk toevallig ook een tekst ingeleverd voor een bedrijfje hier uit het dorp, komt dichtbij dan :)! Maar dan denk ik echt, wtf moeten ze met mijn tekst :D! Hij is goedgekeurd en betaald, dus het zal wel goed geweest zijn!

O ja, ben na mijn 5 teksten ook naar classificatie 3 gegaan.

3. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met het onderdeel teams op textbroker en wat houdt dit precies in?

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb net de belasting dienst aan de telefoon gehad. Alles wat je verdient moet je dus opgeven en gaat dus van je algemen heffingskorting af. Het gaat om 5690 per jaar. Dus voor de huisvrouwen is het is het niet gunstig alleen als je meer gaat verdienen, maar dan vervalt je heffingskorting.

5. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Merryl, klopt idd je moet alles opgeven of je er nu naast werkt of niet! even een tip voor jullie allemaal.. vraag een voorlopige aanslag aan.. zodat je in termijnen kan gaan betalen en niet achteraf (bij de aangifte) alles nog eens moet ophoesten wat je dan misschien allang hebt uitgegeven.. Het zijn natuurlijk kleine bedragen die hiermee verdiend worden. Maar voor ieder is de situatie waarin die zich bevind anders. Daarom zou het verstandig kunnen zijn om eens te kijken en de voorlopige aanslag aan te passen naar het verwachte loon, inkomsten uit overig werk. Zodat je kunt zien wat je bij moet gaan betalen.

het is maar tip val mij daarom niet aan..

Groetjes marloes

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zou inderdaad of een deel opzij zetten of doen wat Marloes hier boven schrijft.

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hoi dames, ik heb me begin deze week ook ingeschreven bij Textbroker en ben inmiddels ingeschaald in categorie 3.

Ik heb 30 april 3 artikelen geschreven en 1 mei 2 artikelen.

Nu kan ik niet verder omdat Textbroker na de 1e 5 artikelen een soort van check wil doen.

Maar alle 5 mijn artikelen staan nog in afwachting, dus dat betekent toch dat de klant het ook nog niet geaccepteerd heeft?

Hoe lang gaat dit ongeveer duren? Iemand hier ervaring mee?
    Ik wil graag verder gaan met typen....

Alvast bedankt!

8. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Annalise74, bij mij duurde het een paar dagen voordat ze waren gecheckt. De klant had ze sneller goedgekeurd.

9. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb me gisteravond aangemeld, een simpel stukje geschreven en gelijk ingeschaald in categorie 3.... Had ik niet verwacht.
    'k Ga me er vanavond eens verder in verdiepen.

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    @Wallie1978, bedankt voor je antwoord. In mijn geval hebben de klanten het ook nog niet geaccepteerd. Maar er is ook nog niets afgekeurd, dus ik wacht maar af.

@Sannebc, succes!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier gisteren een tekst getypt en vandaag al goedgekeurd. Ingeschaald in 2.

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoeveel hebben jullie al verdiend? Ik nu 24,13;) Er moeten er nu nog 3 goedgekeurd worden. Ik vind het best leuk al is het nog niet zo makkelijk steeds iets op te verzinnen...

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ik heb nu rond de 50 euro verdiend moeten alleen nog een aantal worden goedgekeurd.

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoe lang ben je al bezig? Ik denk dat ik het eerst nog even opspaar voor ik het laat uitbetalen...

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb nog niks verdiend, het duurde even, maar ik heb net pas m'n eerste tekst geschreven, haha. Hij moet nog goedgekeurd worden en dan heb ik 72 cent verdiend ;)

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Nog even een vraagje: je mag toch alleen teksten schrijven in je eigen "schaal" of lager. Maar hoe moet dat dan als je in schaal 2 zit? Daar zijn nu toch helemaal geen teksten? Moet je dan gewoon afwachten tot er wel vraag naar is (of zie ik iets over het hoofd)?

17. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik zit ook in schaal 2 en inderdaad staat daar nu helemaal niets meer. Er zijn 2 stukjes van me geaccepteerd en 1 moest ik herzien, was een ingewikkeld onderwerp, waar ik wel een uur of langer mee bezig ben geweest. Ik had geprobeerd alles in eigen woorden te schrijven, maar kennelijk is dat toch niet goed gegaan, want ik werd op mijn vingers getikt. In classificatie 2 valt het me ook op dat er geen leuke onderwerpen bij stonden en bij 3 wel. Weet ook niet of ik er mee door ga, kost een hoop tijd voor weinig.

18. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Sinds vorige week vrijdag, heb ook een heel lange tekst gehad waar ik 19.10 mee heb verdiend.

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mmmm, heb me net aangemeld maar moet een tekst schrijven om ingeschaald te worden...
    Hoe hebben jullie dat gedaan? Het liefst wil je natuurlijk een mooi werk afleveren ivm inschalen...

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb gewoon mijn woonplaats gepromoot. Geschreven wat er allemaal te doen is. Nu ben ik geen schrijver en heb classificatie 2 gekregen. Misschien als ik straks meer schrijf dat ik vanzelf classificatie 3 krijg.
    Ik hoop het, want daar zijn veel meer teksten.
    Bij 2 staat op dit moment niets.

Zijn er mensen die zich aangemeld hebben voor een team? En hoe werkt dat dan, schrijf je gezamelijk een tekst of schrijf je gewoon je eigen teksten?

Deel Deze Pagina