Ben benieuwd, heb net wat ingestuurd... Kun je als je in klasse 2 beland, later nog naar 3 verhuizen dan?
Nu er niets in niveau 2 staat moet je inderdaad afwachten tot er weer opdrachten komen. En natuurlijk kun je omhoog! Ik stond ook op 2 maar ben gelukkig na mijn eerste 5 teksten meteen naar 4 gegaan. In 3 en 4 staan eigenlijk altijd wel opdrachten, in 2 vaak en in 5 vrijwel nooit. Teams is zeker een aanrader, het zijn ook gewoon individuele opdrachten maar dan allemaal opdrachten van 1 opdrachtgever. Alhoewel een heleboel teams al een tijd inactief zijn en sommige teams stellen best veel extra eisen aan teksten. Ik ben lid van ongeveer 20 teams en in 5 daarvan staan nu opdrachten. Sommige teams hebben een hoger tarief, dat kan ook flink oplopen.
Ik heb een verhaaltje geschreven over het loslaten van mijn kinderen. Mijn dochter ging vorige week voor 't eerst alleen met haar vriendinnen naar het zwembad. Ik heb beschreven hoe ik me voelde en ik werd gewoon ingeschaald op nivo 3. Ze vonden het zeker een leuk verhaaltje...
Valt mij op dat voor die teams ze heel veel 4/5 sterren vragen. Hier niet haalbaar met mijn 3 sterren.
Oke, ik ben geaccepteerd Ik ben ingeschaald in klasse 3. Alleen als ik de opdrachten bekijk zie ik cijfers in het oranje en in het zwart..Wat is het verschil? Oh...ik zie het al
Sjongejonge, alle 5 mijn teksten blijven "in afwachting" staan. Met andere woorden, de klanten hebben het nog niet eens geaccepteerd. En 3 van mijn teksten staan er nu bijna de volle 3 dagen (71 uur nu). Weet iemand wat er dan gebeurd? Ik dacht dat klanten je tekst binnen 3 dagen moeten goedkeuren, afkeuren of terugsturen ter verbetering? Daar zit je nou je stinkende best voor te doen.....
Wha, vanmorgen mijn eerste tekst geschreven en zie nu dat hij is geaccepteerd door de klant Hihi Net nog even snel 1 gedaan, waren maar 70-80 woorden over liefdesverdriet
Ik ben ook aan 't wachten tot m'n eerste vijf teksten zijn beoordeeld. Ik hoop dat ik snel weer verder kan, ik vind het wel leuk om te doen. Ze zijn overigens al wel goedgekeurd door de klant.
Joehoe, er zijn inmiddels 4 van mijn 5 teksten goedgekeurd door de klant. Eén heeft het ook beoordeeld met uitstekend! Nu nog wachten op de goedkeuring van Textbroker, dan kan ik ook weer verder.