Als je kijkt bij "opdrachten" --> "statistieken", zie je een overzicht van je tekstopdrachten. Helemaal rechts staat "beoordelingen" met daaronder 3 streepjes. Als je klant een beoordeling gegeven heeft staat in plaats van het 3e streepje KB wat betekent dat er een klantbeoordeling aanwezig is. Van de 5 teksten die ik nu geschreven heeft, en die inmiddels alle 5 zijn goedgekeurd door de klant, is er één klant die een beoordeling heeft achtergelaten.
Ik heb daarbij gewoon een beetje omschrijven waar je het merk aan kan herkennen en er gewoon wat omheen "geluld". Aan 70-80 woorden zit je zo. Maar het duurt wel superlang voordat die opdrachtgever het goed keurt, dus ik weet niet of ik het goed heb gedaan.
Argh, ik wil weer schrijven!!!! Helaas moeten ze eerst die 5 teksten nog beoordelen De klant is in ieder geval tevreden maar daarmee schiet ik op textbroker nog niets op... Hopelijk maken ze er nu vaart mee....
Ik zit ook te kijken naar de opdrachten alleen staat er een mooie titel maken en de rest naar eigen invulling. Wat moet je hier eigenlijk van maken? Zelf aan geven wat je van het product vind oid?
Idd gewoon je eigen invulling! Er staan er nu een aantal over snoep, nou, genoeg over te schrijven lijkt me !
Ik kan niets zien helaas... Maarja, heeft ook geen nut want kan toch niet schrijven. Mag voor babypark gaan schrijven! Gaaf!
Heb inmiddels 7 teksten geschreven voor babypark en twee voor een ander. Wil vanmiddag en morgen weer volop schrijven en hoop toch hoger ingeschaald te gaan worden want met 2 kom ie niet ver als het bij babypark ophoud
Zat lekker in t zonnetje in de tuin, kleine lekker in de zandbak en werd aangestoken door jullie enthousiasme. Heb een tekst ingeleverd over t vrijthof, geen idee wat ik moest schrijven . Ben benieuwd hoe ik word ingeschaald
Echt leuk! Ben ingeschaald in categorie 3 en heb inmiddels 5 teksten geschreven. 4 Daarvan zijn door de klant goedgekeurd. Hoop dat die 5e ook snel volgt en textbroker ook, kan ik lekker verder! Heb de smaak te pakken!
Meiden is bij een van jullie de goedkeuring er al voor de eerste 5 teksten? En hoe lang duurde het nu totaal? Dan weet ik waar ik op kan rekenen ongeveer want zit nu de hele tijd te F5en
Ja heb de goedkeuring, duurde een paar dagen, dus F5-en heeft ff geen zin denk ik ! Je krijgt er ook een mailtje over, als ze goedgekeurd zijn en je verder kan met schrijven!
Jullie hebben mij enthousiast gemaakt voor Textbroker, hopen dat er nog werk overblijft na al die aanmeldingen van ZP Ik vroeg mij alleen nog af, kan je je ooit ook weer afmelden...? Na aanleiding van dit topic ben ik een beetje aan het googlen gegaan en kwam ik een website tegen. Iemand ervaring met www.thuiswerkbank.nl...?
Moet je een abbo voor afsluiten, 9,90 voor een maand en 24,90 voor een kwartaal. Schijnbaar als je moet betalen om aan het werk te kunnen is het nogal vreemd
Ben ook lekker aan het schrijven geweest, nu wachten op de goedkeuringen. Tot nu toe al 7 euro verdiend... Schiet nog niet echt op, maar ik vind het wel leuk