thuiswerk!

Discussion in 'De lounge' started by Beertje13, Apr 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee, bij mij duurde het helemaal niet lang (rond 4 uur 's middags mijn tekst ingeleverd en de volgende ochtend rond 9 uur beoordeeld), maar ik kan me zo voorstellen dat ze het momenteel nog al druk hebben met alle beoordelingen van zp ;).

2. Femkee

Femkee Actief lid

Nov 6, 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gistermiddag de tekst ingeleverd, en ook nog niks gehoord... We wachten in spanning af ;)

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    hier de 1e beoordeling ook al binnen en moest 1 een paar dingen veranderen. Nu is het afwachten op de anderen. Was nu nog niet echt wat bij waar ik nog meer op kon reageren.

4. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Gisteren limiet van 5 teksten bereikt. Ze hebben er vandaag 2 goedgekeurd. Een niveau 3 en de ander 2. De overige 3 teksten wachten nog op akkoord van opdrachtgever.

Maar ik kan nu wel weer schrijven. Donderdag pas weer tijd.
    Hoop dat de andere ook op niveau 3 worden ingeschaald. Dan ga ik misschien wel omhoog.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Mmm.ik heb gelogen..Nog eentje dan :p Over vliegtuig huren. Krijg wel overal verstand van zo :D

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Waar vind je die advertenties van Babypark dan?
    Ik ga nog één tekst over vliegveld Teuge proberen te schrijven en dan duik ik ook mijn bedje in! Vanavond met mijn hoofd al op Ibiza en in Griekenland gezeten, en vervolgens ben ik de wereld van administratiekantoren ingedoken, om te eindigen met een droomvlucht :D:D

7. iMama

iMama Actief lid

Oct 21, 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook m'n proeftekst zondag ingediend. Ook nog geen antwoord. :(
    Misschien zijn ze door dit topic overstelpt met nieuwe aanmeldingen dat ze t niet bij kunnen houden en duurt t daarom zo lang.

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

OK ik ben dus niet de enige. Nou dan wacht ik even geduldig af.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die staan in het team 'baby website'

Wat veel aanmeldingen, nog even en er zijn geen teksten meer over :D hopelijk krijgen jullie allemaal snel reactie van Textbroker op de proefteksten!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo, ik heb 31,50 verdiend met mijn bruiloftstekst :D . Tijd voor een ontbijtje zou ik zeggen!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lekker Eylem! Ik wacht nog op goedkeuring van vier teksten (door textbroker)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Kijk, dat zet tenminste zoden aan de dijk!

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wow, lekker zeg!! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Mijn teksten zijn inmiddels ook goedgekeurd door textbroker, 4 zijn er met een 4 beoordeeld en 1 met een 3, dus ik heb nu ook classificatie 4 :).

Ik ga nu even een paar teksten voor babypark schrijven. Echt leuk om te doen!

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Bij mode staan er echt mega veel, maar allemaal voor heel weinig. Heel veel schrijven dus om wat te verdienen. Zit bijna op 40 euro sinds een weekje.

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik snap er niks van, ik word altijd afgewezen, pffff :(
    En een hoger classificatie, ik kan ook nog ns nergens op reageren terwijl mijn aanmeldtext best wel goed was vond ik zelf!! Wat kan ik nu doen???

16. kwebbel86

En stel je hebt iets gevonden over bijv. reizen, hoe moet je dan in vredesnaam verstand hebben van dat onderwerp?? Dagreis Ibiza, wat kan ik daar nou weer over schrijven?????

17. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik wordt ook enthousiast van jullie verhalen, heb me ook ingeschreven!!

Liefs,

18. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Mijn tekst is goedgekeurd en heb een schaal 4 gekregen. Vandaag of morgen maar eens kijken wat ik ga schrijven.

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Voor Babypark zou ik ook leuk vinden om te schrijven, maar is dat in een team? Kan tenminste niks vinden. Verder op het moment weinig leuke dingen vind ik!

20. kwebbel86

kan / wil iemand die vraag beantwoorden please? Ik wil ook ff lekker schrijven :D maar heb maar classificatie 2 :(

Share This Page