thuiswerk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hahaha, hebben jullie gezien welk onderwerp er nu op staat?
    Categorie 3...

'Hoe krijg ik een erectie?'

Nou, dat moet voor de dames van ZP toch geen probleem zijn daarover te schrijven, haha. Wie voelt zich geroepen?

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb em aangenomen :D

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb een artikel geschreven over de belastingvrij auto. Waren geen voorwaarden aan verbonden alleen die woordjes moesten er 6x in staan.
    Prima, heel artikel geschreven, vond em zelf geslaagd, keurt de klant em af omdat ie niet uniek genoeg is! Tsja, ik ben geen autofreak dus heb alle kennis van Google gezocht en zelf een leuk stuk van gemaakt...
    Mag dat wel? Heb zowel hem als TB een bericht gestuurd...

4. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    stomme vraag misschien hoor en wellicht is 'ie al gesteld;
    Kun je bij textbroker zelf bepalen wanneer je werkt afgezien van de deadlines?
    Ik zoek nog iets ter vermaak tijdens de avonduurtjes als vriendlief nog aan het werk is. Dat in mijn uppie tv kijken komt me mijn neus uit en ik wil zo af en toe gewoon iets dóen :)

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Klopt. Jij neemt een opdracht aan wanneer je zin en tijd hebt.

6. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    hmm, nou dan ga ik vanavond maar eens eventjes een kijkje nemen :) wellicht is dit ook iets voor mij, vind het altijd wel leuk om dingen te schrijven. Vond werkstukken maken op school ook altijd zo leuk om te doen. (mja, strebertje he? :D)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed idee!:)

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb zo ook even toegevoegd aan mijn vind ik leuks ;)

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb trouwens een leuk doel voor ogen ;)
    Van het geld van TB wil ik een moederfiets en een duowagen van abc zoom gaan kopen. Dat wil zeggen dat ik nog héél hard moet gaan schrijven :D

10. Hou je er wel rekening mee dat het van diezelfde gozer is met die vage website? Die mensen aanraad echt geen pillen van die in en in slechte farmaceuten te gebruiken, maar alleen zijn geweldige stappenplan? Ik neem trouwens aan dat ook deze opdracht van Textbroker afgegooid wordt.

Hij vroeg mij trouwens in een privebericht of ik nu een schrijver was of een internet-detective.. Volgens mij werd het niet echt gewaardeerd dat ik de website bekeken had en het bij Textbroker gemeld had ;):D

11. Heb jij 'm inmiddels ook teruggekregen? Die klant schreef dat het z'n eigen fout was maar dat alle teksten opnieuw moesten (ik had 'm met 'liefdesverdriet afsluiten', moest ook 18-34x), omdat de teksten niet 'natuurlijk' waren als het sleutelwoord zo bizar vaak gebruikt moest worden in precies die volgorde.. Joh! Dit is overigens dezelfde persoon als de erectie-problemen-meneer, alleen dan onder een ander klant-ID ;) Ik hoop maar dat hij niet ook nog rare stappenplannen tegen liefdesverdriet aanbiedt, maar ik vrees van wel..

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik kreeg idd reactie, van ene Jorgo oid. Hij zei dat hij verkeerd gecommuniceerd had met ene Ari en dat het alleen in de begin en eindtekst en in de titels genoemd hoeft te worden. Maar kreeg m alsnog niet weg als ik t zinnetje geen 19 x gebruikte?! Zonde van mn tijd dit!!

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Die is vast niet goed in orde ;)

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ga er niet eens meer aan beginnen als ik dit hoor...

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Seksueel getinte opdrachten zijn niet eens toegestaan dus ik zou 'm melden bij Textbroker en verder niet schrijven want hij zal er wel vanaf gehaald worden.

16. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    bwaaahhh, alsof een ander niet net zo makkelijk zo iets had kunnen ontdekken..
    Volgens mij voelt ie zich gewoon 'betrapt' :D

17. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Aha dus zo gek is het dan nog niet eens dat ik die opdracht maar heb afgebroken als ik het zo lees! Vond het ook zonde van mijn tijd, blij dat ik het heb afgebroken als ik het zo allemaal lees, heb hem ter herziening gehad maar had er meteen al geen zin meer in hihi.

18. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik vind vaak de opdracht zo onduidelijk... Of ligt dit nu aan mij?

19. Nee want Arie moest die blokkade er nog afhalen.. Ik had mijn nieuwe tekst al klaarstaan alleen kon het inderdaad nog niet versturen omdat de opdracht nog niet aangepast was.. En nu zijn de 24 uur die je krijgt voor een herziening verstreken en zijn allebei de teksten dus gewoon voor niets geschreven.. Tenminste, dat denk ik. Heb het net al gevraagd aan Arie maar die zal inmiddels ook wel lekker weekend hebben denk ik zo.. Vind dat wel een hele aardige man trouwens!

20. Volgens Arie was het op het randje. Een tekst over een erectie krijgen mag wel als het om de medische feiten gaat, maar niet als het erotisch is. Maarja.. Die tekst kan heel medisch geschreven worden, hij wordt wel geplaatst op een website over keiharde piemels en de lekkerste seks ;) Ze vonden het zelf ook een lastige zaak.

Ik krijg van die vent nu trouwens steeds mailtjes over hoe duur een echte seksuoloog wel niet is en dat zijn vage stappenplan in vergelijking daarmee juist ontzettend goedkoop is ;) Ik heb geen idee wat hij wil bereiken, misschien hoopt hij nog een stappenplan aan me te verkopen, ofzo.

Deel Deze Pagina