Wie is er al langere tijd mee bekend? En hoeveel verdien jij ongeveer per week? Wordt je ook gelijk uitbetaald?
Als je voor vrijdag uitbetaling aanvraagt staat het maandag of dinsdag op je rekening. Ik laat meestal per maand uitbetalen. Doe get nu een half jaar en verschilt van 80 tot 250 euro per maand. Ik schrijf gemiddeld een uurtje per dag omdat ik alleen savonds de gelegenheid heb.
Zijn er nog meer sites waar jullie ervaring mee hebben? Ik heb wel eens dingen gezien over inpak werk, dat is lekker werken zonder er echt bij na te moeten denken!
Ook ik heb me aangemeld! ik was al langere tijd op zoek naar zoiets! heb net de tekst ingeleverd.. ben benieuwd!
Ik heb mij vorige week aangemeld. Heb nu 3 teksten geschreven. Wel leuk om een zakcentje bij te verdienen. Meer als een zakcentje zal het ook niet worden denk ik maar goed. Het gaat mij om de ervaring die ik op kan doen. Ik wil tekstschrijver worden dus....had nu 4 sterren.
Hallo, ik werk full time vanuit huis voor een grote belgische telecom provider helpdesk en klantendienst NL en EN talig voor wie niet al te ver van de belgische grens woont tot 45 km zeg maar zal het lonen.Belgiƫ betaald beter salaris je wordt betaald volgens werkervarings jaren en hoeft dus qua salaris niet onder aan de ladder te beginnen en als grens arbeider krijg je ook nog Belgisch kindergeld dat ong. 125 euro p MAAND p kind is. kijk maar eens op de websites van belgische uitzendbureaus. Groetjes amira
Tja het verdiend idd niet veel. Ik heb nu 4 teksten geschreven. twee krijg ik tussen de 4 en 5 euro voor en de andere twee krijg ik nog minder voor. En ik vind het ook nog best veel werk... Zo'n tekst moet wel een beetje inhoud hebben en dan ook nog voldoen aan de criteria en aan het aantal woorden dat ze hebben willen. Ik ben er best lang mee bezig. Maar verder is het wel leuk voor erbij
Ik vind dat erg weinig, doe ik het niet voor. Je moet het ook nog opgeven bij de belasting...wat hou je dan over? Of misschien kost het je wel geld
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik doe het pas net, maar 'k weet niet of ik het nog lang blijf doen Ik hou op zich wel van een beetje 'verhaaltjes' schrijven, dus erg om te doen vind ik het niet. Ik werk op het moment maar weinig dus dit erbij doen kan altijd.
Ik heb me net aangemeld. Vind teksten schrijven erg leuk en wil er graag meer ervaring in opdoen. Dus da's voor mij meer de reden om me aan te melden dan de verdiensten, hoewel een paar euro extra in de maand natuurlijk leuk is meegenomen. Heb net m'n proeftekst ingeleverd, een persbericht dat ik voor mijn vorige werkgever heb geschreven. Hopelijk vinden ze het wat!