thuiswerk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het wordt nog druk! Jammer dat ik geen commissie krijg, haha :D

2. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb me ook aangemeld en heb ook classificatie 3:)
    Ben benieuwd hoeveel ik ga verdienen haha:p

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Wie is er al langere tijd mee bekend? En hoeveel verdien jij ongeveer per week?
    Wordt je ook gelijk uitbetaald?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je voor vrijdag uitbetaling aanvraagt staat het maandag of dinsdag op je rekening. Ik laat meestal per maand uitbetalen. Doe get nu een half jaar en verschilt van 80 tot 250 euro per maand. Ik schrijf gemiddeld een uurtje per dag omdat ik alleen savonds de gelegenheid heb.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En doe je dat dan elke dag een uur? En dan nog maar 80 euro voor een hele maand??? Of hoe?

6. Panda87

Panda87 Lid

11 feb 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over welk onderwerp hebben jullie de voorbeeldtekst geschreven?

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames denken jullie aan de forumregels? Bedankt!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb me zojuist aangemeld, ik ben benieuwd :)

9. Luna92

Luna92 Lid

19 feb 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer sites waar jullie ervaring mee hebben?
    Ik heb wel eens dingen gezien over inpak werk, dat is lekker werken zonder er echt bij na te moeten denken!

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Ook ik heb me zojuist aangemeld.
    Ben benieuwd!

11. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ook ik heb me aangemeld! ik was al langere tijd op zoek naar zoiets! heb net de tekst ingeleverd.. ben benieuwd!

12. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik heb mij vorige week aangemeld.
    Heb nu 3 teksten geschreven. Wel leuk om een zakcentje bij te verdienen. Meer als een zakcentje zal het ook niet worden denk ik maar goed. Het gaat mij om de ervaring die ik op kan doen. Ik wil tekstschrijver worden dus....had nu 4 sterren.

13. amirahussein

20 apr 2013
    38
    0
    0
    Callcenter agent
    Herderen (B)
    Hallo, ik werk full time vanuit huis voor een grote belgische telecom provider helpdesk en klantendienst NL en EN talig voor wie niet al te ver van de belgische grens woont tot 45 km zeg maar zal het lonen.Belgiƫ betaald beter salaris je wordt betaald volgens werkervarings jaren en hoeft dus qua salaris niet onder aan de ladder te beginnen en als grens arbeider krijg je ook nog Belgisch kindergeld dat ong. 125 euro p MAAND p kind is. kijk maar eens op de websites van belgische uitzendbureaus.

Groetjes amira

14. amirahussein

20 apr 2013
    38
    0
    0
    Callcenter agent
    Herderen (B)
    wie meer info wil over werken in Belgie stuur me een pb-tje

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb al een mailtje terug dat mijn tekst goedgekeurd is, met classificatie 3.

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tja het verdiend idd niet veel. Ik heb nu 4 teksten geschreven. twee krijg ik tussen de 4 en 5 euro voor en de andere twee krijg ik nog minder voor. En ik vind het ook nog best veel werk... Zo'n tekst moet wel een beetje inhoud hebben en dan ook nog voldoen aan de criteria en aan het aantal woorden dat ze hebben willen. Ik ben er best lang mee bezig.
    Maar verder is het wel leuk voor erbij;)

17. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik vind dat erg weinig, doe ik het niet voor. Je moet het ook nog opgeven bij de belasting...wat hou je dan over? Of misschien kost het je wel geld:$

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik doe het pas net, maar 'k weet niet of ik het nog lang blijf doen;)
    Ik hou op zich wel van een beetje 'verhaaltjes' schrijven, dus erg om te doen vind ik het niet.
    Ik werk op het moment maar weinig dus dit erbij doen kan altijd.

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb me net aangemeld. Vind teksten schrijven erg leuk en wil er graag meer ervaring in opdoen. Dus da's voor mij meer de reden om me aan te melden dan de verdiensten, hoewel een paar euro extra in de maand natuurlijk leuk is meegenomen.

Heb net m'n proeftekst ingeleverd, een persbericht dat ik voor mijn vorige werkgever heb geschreven. Hopelijk vinden ze het wat!

20. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Je mag een groot deel belastingvrij bijverdienen, dacht dat dit zo'n 600 euro per maand was.

Deel Deze Pagina