Hmm klinkt grappig teksten schrijven, alleen weet ik niet of ik daar goed in ben. Hoe moet ik het zien? Iemand die een voorbeeld kan geven? Wat de opdracht vraagt en hoe je daar dan over schrijft? Alvast bedankt! X Phar
Hè wat leuk! Ik heb vanmiddag ook maar een tekstje geschreven bij de aanmelding. Ik moest min. 120 woorden. Had even snel een kort stukje geschreven van 130 woorden. Heb nu al een reactie: classificatie 4! Morgen maar eens verder kijken... er staat bij: uw stijl is uniek! Is dat een standaard tekst? Want ik zie verder geen tips/adviezen waar sommige het over hebben...
ik mag ook schrijven, hebben clas. 4 gekregen. Heb al 4 teksten gemaakt, maar ik zie bij sommige opdrachten staan: gebruik h1 en h2 headers. Kan iemand mij vertellen wat dat is?
Josie, nee dat commentaar is echt persoonlijk. Wat een mooi compliment! Supersam, dat zijn de HTML codes. Een h1 header geeft een grote vette titel, een h2 header een iets kleinere. Je ziet het als je op 'bekijken en verzenden' drukt. Een h1 header maak je door de titel tussen <h1> en </h1> te zetten en h2 op dezelfde manier maar dan h1 vervangen door h2.
Dus die kerel zit je nu gewoon lastig te vallen??!! Lekker professioneel zeg.... Wat heb je geantwoord?
Hoe doen jullie dit qua belastingaangifte? En moet je jezelf ook nog inschrijven als zelfstandige voor de BTW afdracht?
Zolang het hobby blijft doe ik er niets mee bij de belasting. Ik laat het ook op mijn paypall account storten. Mocht ik het zo leuk vinden, dat het veel meer wordt dan gedacht dan ga ik het pas opgeven. Je hoeft jezelf niet in te schrijven als zelfstandige. Ik verkoop ook af en toe iets via mp, hier doe ik ook niets mee. Ik vind het hetzelfde zolang het niet teveel wordt.
Op de site van textbroker staat dus ook dat je het wel zelf moet opgeven bij de belasting. Volgens mij hoort t dan bij inkomsten anders dan uit loondienst en betaal je dus nog 42 procent belasting.(in mijn geval, perc kan per persoon verschillen volgens mij)
Dankjewel ben niet zo bekend hiermee, voel me een beetje blond.is h1 dan de echte titel en h2 zeg maar een titel van een tussenkopje? Supersam, dat zijn de HTML codes. Een h1 header geeft een grote vette titel, een h2 header een iets kleinere. Je ziet het als je op 'bekijken en verzenden' drukt. Een h1 header maak je door de titel tussen <h1> en </h1> te zetten en h2 op dezelfde manier maar dan h1 vervangen door h2.[/QUOTE]
Mijn tekst over liefdesverdriet is overigens vandaag wel geaccepteerd door de klant, blij ! Al 41,26 verdiend in twee weken
Ik heb ook weer 3 teksten ingeleverd, spannend of alles wordt goedgekeurd, moest iets schrijven over ontvetterspul en zo, nou niet echt verstand van natuurlijk
Tweede tekst over liefdesverdriet is ook goedgekeurd. Denk dat er inmiddels teveel schrijvers zijn, niet echt leuke opdrachten meer, hoop dat er snel weer wat bijkomt. En dat TB eens gaat goedkeuren, dat is ook al twee weken geleden!
Jeej, ook mijn aanmeldtekst is goedgekeurd. ben nu een 3 sterren auteur nou, eenmaal verhuist (en alle zooi ingericht) heb ik mooi wat te doen in de avonduurtjes! (edit; zit nu even te neuzen tussen de verschillende opdrachten maar sommige zijn echt best wel onduidelijk over wat je nou in vredesnaam moet opschrijven.. of ligt dat aan mijn classificatie? Kan natuurlijk ook nog )