Tsss ben echt een beetje pissig nu... K had een tekst getypt voor 5 euro en nog een paar cent en helemaal volgens de opdracht. In de opdracht stond: schrijf een tekst over liefdesverdriet tips, hoe je je ex terug kunt winnen. (zo stond het er kort gezegd) Ik hele tijd aan bezig geweest en verstuurd. Krijg ik een berichtje van de opdrachtgever dat de tekst niet over 'hoe je je ex terug moet winnen' moest gaan maar over 'hoe je over je liefdesverdriet heen moet komen'.... Zo stond het dus absoluut niet in de opdracht! Nou moet ik hem dus helemaal opnieuw schrijven.. Nou zo gek ben ik dus niet. Geen zin in ook.
Zoiets had ik ook. Een hele tekst geschreven. Niet meg groot, maar krijg ik terug dat het veel meer woorden moet hebben en tussenkopjes
Even benieuwd. Moeten de teksten ook kloppen? Ik lees dat veel gewoon wat verzinnen? Het moet wel waar zijn toch? Moeten jullie ook met feiten komen in de tekst? Ik las dat je het wel aan moet geven bij de bd, dan heeft het voor mij weinig zin.
Hangt af van de opdracht. Je kunt niet zomaar schrijven. Puk heeft een dikke vinger doordat hij tussen de deur heeft gezeten. Hij wilde tv gaan kijken maar kan nu niet meer op de knopjes op de afstandsbediening drukken. Als het om tampons gaat en ze zeggen naar eigen invullen. Dan moet het wel over tampons gaan.
Ja het moet wel kloppen. Als ik een tekst over zalando schoenen moet schrijven bijvoorbeeld dan zoek ik wel ff op internet op wat voor schoenen ze bij zalando allemaal hebben. Zo kan ik wel een beetje de waarheid schrijven. Maar soms zuig ik ook wel dingen uit mijn duim hoor
Die belastingdienst snap ik nog niet helemaal. Stel ik verdien maar 50 euro op jaarbasis er mee, dan is het ook een beetje knullig om zo´n laag bedrag op te geven.....
Haha ik snap dat het over het onderwerp moet gaan. Maar als je er niks van weet verzin je dan maar wat over dat onderwerp of ga je Googelen voor informatie?
Precies dit bedoelde ik. O,dat ik begrijp dat je van sommige dingen gewoon echt niks afweet natuurlijk. Je kan niet alles weten.
Vaag bij mij werd deze tekst met een paar uurtjes graccepteerd. Ik had wel combi, wat is liefdesverdriet, wat moet je NIET doen en wat WEL !
ik zag dit topic al een paar keer voorbij komen en even zitten neuzen, dus vandaag heb ik toch maar besloten me ook aan te melden. Ik ben niet zo goed in teksten schrijven over producten/diensten , ik ben beter in verhalen maargoed we zullen zien. hopelijk word mijn tekst toch goed beoordeeld Wat ik zo niet kon vinden, zit er een limiet aan hoeveel teksten je per dag/week/maand mag accepteren?
Ik vind sommige dingen ook wel irritant, maar ik ben over het algemeen heel tevreden met Textbroker! Als er een probleem is word je ontzettend snel geholpen ook, netjes hoor! Ik vind het vooral irritant als een klant jou een tekst laat schrijven en dan doet alsof ze het zelf geschreven hebben. Ik weet dat je de auteursrechten uit handen geeft als je via Textbroker schrijft, maar toen ik gisteren op Blog | Notenstore keek en ik zag dat ze erbij hadden gezegd dat 'Notenstore' het geschreven heeft had ik wel zoiets van; 'Ja hallo, dat heb IK geschreven!'. Vind het ook irritant dat ze soms de hele tekst nog aanpassen voor ze het gebruiken. Ze hebben mijn hele volgorde bij deze tekst overhoop gehaald en voor mijn gevoel klopt er op deze manier niets meer van. Ik had als laatste nog een stukje over pinda's getypt, wat dus geen noten zijn, gewoon ter aanvulling en als afsluiting. Dat stukje hebben ze nu boven de walnoten gezet, wat bij de 4 belangrijkste soorten hoort.. Maar goed, dat moeten ze zelf maar weten Ik vind het trouwens ook heerlijk dat ik door het schrijven van de teksten nog wat leer! Nooit geweten wat er allemaal in noten zit bijvoorbeeld of hoe en op welke manieren een autoband verslijt
Dit staat me ook een beetje tegen, ik zit steeds te wachten op het addertje onder het gras, maar dat zal het zijn dus.