Ik denk dat we onze eigen glazen hier ingooien, doordat dit topic open blijft staan melden er steeds meer mede-zp-ers aan en blijven er weinig opdrachten over !
Ja, dus sluiten met dit topic dan ! Privé lijkt me een goed plan Ben ook nog niet zo lang aangemeld hoor, ook via dit topic, maar wil mn eigen hachje wel redden haha. Gaat net zo lekker, heb al 45 euro verdiend in ruim twee weken, beter!!
Het kan sowieso verplaatst worden naar een club, er was nl. ook een topic geopend van 30 day shred en daar werd ook veel gekletst. Die is ook naar een club verplaatst.
' Maar die is dan niet prive, je kan ook een club openen waarbij je lid moet worden, deze is dan alleen voor de leden zichtbaar.
Ja goed idee!! Kunnen we privé verder kletsen en dan blijven er misschien nog wat leuke opdrachten over. Ik heb nu al een paar dagen niks leuks meer gezien.
Oooh classificatie 3. Weet nog niet goed hoe en waar te beginnen , vanavond eens goed naar kijken. Leuk om te doen tot dusver. P.s= leuk een "schrijvers club"! X Joyce
Ik ben ondertussen ook al weer 2 weken lid, nog weinig geschreven hoor, vind het lastig, heb me meer voor de grap ingeschreven, maar blijf het in de gaten houden, dus als jullie prive gaan haha wil ik wel mee hoor, volg het topic toch dagelijks even.
Ik ook! Heb nog wel wat vragen over alles. Ik lees hier teksten die jullie hebben geschreven die ik helemaal niet op de site heb zien staan. Vraag me toch af of ik iets niet goed doe.