thuiswerk!

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    O en waar kan je lezen of er opmerkingen over je tekst zijn? Die heb ik nog niet gezien.

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ja klopt, zeker nu ik ff vrij heb van m'n andere job haha :) teksten is wel makkelijk, in een uur typ je lekker door, ik doe vooral korte tekstjes, ivm klanten en m'n kids :)

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik wil mee naar de priveclub hoe kan ik dat dan aangeven

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Geen idee, moet je even uitproberen of je ook de teksten uit 2 en 3 kunt zien. Ik kan in iedergeval niet de opdrachten uit een hoger niveau zien.

De klantbeoordeling kan je bij je statistieken zien. Als er aan het einde KB staat is er een beoordeling. Die kun je dan zien door je tekst aan te klikken. Niet iedere opdrachtgever doet dit.

5. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi allemaal,

Sinds 1-1-2013 ben ik helaas werkloos. T/m 31-3-2013 heb ik een WW gehad, en vanuit daar meteen over gegaan in de ZW ivm ME/CVS.

Toch is per 8-4-2013 mijn ZW stop gezet, omdat de verzekeringsarts mij niet ziek vond, gezien ik gewerkt heb.
    Ik ben uiteraard in bezwaar gegaan, maar ik wacht nog op die beslissing.

Het lukt mij gewoon niet om ergens aan de slag te gaan, maar ik wil wel "wat" doen.
    Nu leek thuiswerk mij wel wat.

Heeft iemand van jullie tips via waar ik veilig thuiswerk kan doen? :)

Groetjes Nicole

6. mamawithlove

26 aug 2012
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik zou ook wel graag mee willen als jullie privé verder gaan. Ben nu zelf sinds een paar weken ook actief op textbroker en check dit topic toch vaak wel even. Moet ik dat nog ergens doorgeven behalve hier?

7. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik heb me net ook al aangemeld op textbroker.

Zijn er eventueel ook mensen bekend met inpakwerk, sorteerwerk, telefoon, emails beantwoorden etc.? :)
    Door ME/CVS is mijn concentratie vaak niet zoals het was, en is het soms moeilijker om teksten te schrijven ben ik bang..

8. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    jihaa, de eerste 0,67 cent zijn verdiend!
    Had even snel een klein (heel klein dus) tekstje gedaan voor een of ander merk shirts. Puur om te kijken of ik het écht wat vond en of ik het überhaubt wel kon. Werd geaccepteerd met als opmerking 'fijne tekst'. Nou, NEXT! *typerdetyp*

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoelang duurt het voordat je aan de slag kunt ? dus je bericht is gecheckt en je in een niveau komt?

10. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt t ook uit of je een andere baan ernaast hebt waarbij je gedeeltelijk in de ziektewet zit??

11. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als dit topic verhuist wil ik ook graag mee!

Meestal heb ik s avonds pas tijd om te schrijven. Wel jammer want dan in t leukste alweer weg. :(
    Vanochtend was m'n eerste tekst voor stylight goedgekeurd. Dus de eerste paar centen zijn binnen. Vanmiddag had ik een tekst gereserveerd over high wine in den Bosch en die vanavond ingediend. Hopelijk wordt ie geaccepteerd want ik zat te stoeien met de html qua paragrafen.

Ik heb netjes de paragraaf html gebruikt maar ik vraag me af of dat wel moet? Er stonden immers ook headers in dus t was zonder ook wel duidelijk m.i.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Als er wordt gevraagd om kopjes te gebruiken zetten jullie dan ook de html codes erbij. Bijvoorbeeld <h2>naam van kop</h2>

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee als er om kopjes en tussenkopjes gevraagd wordt gebruik ik gewoon de <b> en <i> codes (bold en italic). Alleen als de opdrachtgever uitdrukkelijk om html codes vraagt, gebruik ik die.

14. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Het is trouwens ook mogelijk om een privé club te openen op Facebook. En dit topic blijft nadat het gesloten is ook gewoon leesbaar, dus onze reclame voor Textbroker blijft toch staan.

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dan moet diegene die de link naar Textbroker geplaatst heeft dit even wijzigen, kan toch ook?! :D;)

Deel Deze Pagina