thuiswerk!

Discussion in 'De lounge' started by Beertje13, Apr 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Ik schrijf waarschijnlijk wel erg simplistisch, kreeg namelijk classificatie 2 ?! Ach ja, kijk het even aan, maar denk dat het me toch teveel kost naar wat je er voor krijgt. Er is wel één tekst over kussens goedgekeurd :D! Toch 1,44 verdiend hahahaha.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gejanne, ik kreeg voor mijn proeftekst ook niveau 2 maar ik vind het moeilijk om 'los' zonder opdracht te schrijven. Al mijn opdrachten kregen wel meteen niveau 4. Dus geef de hoop niet op ;)

En ja soms is het lastig teksten over zo'n vaag onderwerp te bedenken. Iets met foto's zoals fotomokken begin ik altijd maar over wat voor foto's geschikt zijn en hoe je een leuke foto van je kind of huisdier ofzo kan maken. Dat typt lekker weg

3. mama90

mama90 Niet meer actief

Kan iemand mij pbe welke site?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat staat hier al tig keer genoemd ;) Textbroker

5. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Hmm ik heb niet echt ervaring met schrijven. Heb me toch aangemeld en een proeftekst geschreven. Ben benieuwd, zal me niets verbazen als ik wordt afgewezen :)

Hoelang duurde het bij jullie voordat je proeftekst werd gecontroleerd?

6. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Ik heb mij gisteren ook aangemeld dacht ach kan het proberen.
    Heb classificatie 3 gekregen. Heb ondertussen een tekst geschreven over, ontwerpen van keukens, entertainment kinderen, opslagruimte, merkkleding en kussens. Kussens is goedgekeurd nu afwachten tot ze allemaal gecontroleerd zijn door textbroker zelf, kan dan weer door. Blijkt dat ze na de eerste 5 weer een stop erop gooien en je moet wachten voordat je er weer verder mee kan.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Maar wat schrijft je in hemelsnaam over kussens? Er staat maar weinig bij wat je erover moet schrijven..

8. mama90

mama90 Niet meer actief

Er staat dat de teksten binnen 1 werkdag worden gecontroleerd, maar geld vandaag dan ook of heb ik de pech dat ik tot maandag moet wachten?

9. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ik heb hetzelfde. Denk dat we pech hebben en tot maandag moeten wachten.

10. Dat vind ik ook heel irritant ja! Bij mijn tekst over verlovingsringen stond dat het een informatieve tekst moest zijn, maar willen ze dan een informatieve tekst voor op een website waar ze verlovingsringen verkopen en waarin je het dus over de mogelijkheden e.d. moet hebben, of willen ze een informatieve tekst over wat een verlovingsring precies is, hoe het is ontstaan en door wie het wordt gedragen? Ik heb er maar een combinatie van gemaakt, maar zulke dingen vind ik wel moeilijk hoor.

Ik had gisteren ook iets doms trouwens, ik moest in een tekst 3 keer het woord 'hygiëne' noemen. Maar dan dus niet 'hygiëne' zoals het hoort, maar 'hygiëne' met in plaats van puntjes op de E, een schuin streepje op de E ;) Als ik het niet 3 keer op de verkeerde manier schreef kon ik de hele tekst niet versturen.. Ik heb het maar in de notitie gezet, dat je 'hygiëne' niet op die manier schrijft en dat ze dat beter nog even aan konden passen :)

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb ook een tekst over een auto geschreven stond ook bij informatief of vanuit eigen beleving.. Tja wat willen ze er dan precies in? Dus heb het maar op de uitstraling en veiligheid gehouden.

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik vond het ook lastig ja dat er bij veel onderwerpen zo weinig info geven. Heb dan het idee dat ik verstand van het product moet hebben om er over te kunnen schrijven, terwijl zij misschien alleen wat algemene prietpraat willen.

Vandaag geen tijd, maar morgen weer eens kijken of er nog wat leuke onderwerpen bij staan.

13. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Net mijn eerste tekst geschreven over burberry zonnebrillen. Ben erg benieuwd.

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb gisteren een tekst geschreven over goedkope zonnebrillen :) Heb wat gezeverd over dat een zonnebril van 3 euro van de Zeeman net zo goed kan zijn als een echte Chanel van 200 euro..... *zwam zwam* ;)

15. 23Eline

23Eline Actief lid

Nov 21, 2010
    163
    0
    0
    Nou ik heb me naar aanleiding deze positieve verhalen dan ook aangemeld. Zoonlief slaapt nu tussendemiddag dus kan dan mooi even wat verhaaltjes schrijven. Net mijn proeftekst ingeleverd. Ben benieuwd, jammer dat ik moet wachten op goedkeuring, heb al zin om te beginnen...!

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heel veel teksten worden alleen voor SEO geschreven, dus dan gaat het alleen erom dat de trefwoorden en maakt het verder niet zo heel veel uit wat erin staat, als het maar door de search engines wordt gevonden ;)

17. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ik heb ook zin om wat te doen, ben benieuwd of mijn tekst wordt goedgekeurd.

Zijn er eigenlijk meer van dit soort thuiswerksites? Beetje schrijven, misschien iets met foto opdrachten. Wie weet dit?

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ik heb me ook maar aangemeld en net mijn proeftekst doorgestuurd. Nu vind ik het alleen "eng" dat het beoordeeld moet worden..... Dus ik kijk w.s volgende week pas ;P

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Infonu.nl en leerwiki.nl die ik zo weet.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb ook over kussens geschreven maar nog geen reactie. Vanmiddag ook drie teksten over merken. Dat tikt wel aan zo, vind het eigenlijk wel leuk ook :)

Share This Page