Leerwiki en infonu is anders dan Textbroker. Bij textbroker kun je zelf geld verdienen door de teksten die je schrijft. Bij de andere twee moet je google adsense hebben je verdiend dan per klik op de advertenties die er bij staan. Niet echt de moeite waard Veel te veel werk wat je moet doen voor de werk wat je er aan hebt. Je moet o.a zelf reclame zien te maken dat mensen je artikel vinden en dan moet je ook nog het geluk hebben dat er mensen zijn die op de advertenties klikken die google erbij plaatst. Nee dan heb je veel meer aan textbroker.
even inbreken op infonu.. dat levert wel iets op hoor. heb daar al een jaar of 4 een pagina en er staan diverse teksten op.google plaats daar dan idd advertenties op als je daar een account aanmaakt. verder hoef je niet perse je artikels te promoten, ok dat zou wel meer opleveren maar ik heb dat niet gedaan maar heb toch paar keer per jaar een uitbetaling. maar het ligt ook aan het artikel wat je schrijft... en wat voor trefwoorden je eraan koppelt. een artikel over een crisis wordt nu meer bezocht als een artikel over erwtensoep. zo moet je een beetje meedenken..
Mijn eerste tekst is ook door de klant geaccepteerd.. Moest 'm wel aanpassen, want het ging over beestjes in huis en ik had de bedwants niet genoemd (dramatisch natuurlijk, logisch) en het was te persoonlijk. Nu heb ik er een saai verhaal van gemaakt, en 1 keer de bedwants genoemd, en is het geaccepteerd.. Nu moet alleen textbroker het nog beoordelen, en voor ze dat gedaan hebben kan ik niet verder
Hier nu ook wachten totdat ze beoordeeld worden, zijn nu 4 goedgekeurd door klanten nu nog wachten op eentje, en dan ook nog wachten totdat textbroker ze heeft beoordeeld. Wil ook graag verder.
Haha ik heb 10,95 verdiend. Maar ik wacht ff met het laten uitbetalen want ik heb er nog 3 die goedgekeurd zijn maar nog niet uitbetaald. Al met al kom ik op 20 euro ongeveer en ik ben nog maar 2 dagen even ermee bezig geweest.
Uitbetaling worden elke week op vrijdag verwerkt, dus je kan beter nog even wachten. Of je het nu aanvraagt of donderdag maakt niets uit, alles wordt op vrijdag verwerkt en dan heb je het dinsdag meestal. Ik heb 130 euro openstaan van de maand april (ik laat het 1 keer per maand uitbetalen) maar ik wacht nog op de goedkeuring van 6 direct orders, als die ook erbij komen scheelt dat weer een paar tientjes
De eerste 5 teksten zijn klaar. 4 al geaccepteerd door de klant een nog in de wacht. Nu moet textbroker het ook nog beoordelen. Als de klant het goed vind is het toch al goed zou je denken.
Dat dacht ik dus ook Als een klant een minimale classificatie eist, en zij accepteren je tekst, waarom zou textbroker je dan omlaag zetten?
Ik denk ook dat er heel veel tijd in gaat zitten om al die teksten te lezen. Zeker nu zp zich massaal heeft gemeld
kan je het ook heel lang opsparen, of moet je elke maand laten uitbetalen, vraag ik namens een vriendin,
Textbroker beoordeelt naar eigen niveau, en op basis daarvan wordt je classificatie ook bepaald (het gemiddelde van je laatste 5 teksten). Dat heeft niets te maken met wat een klant ervan denkt.
De beoordeling van Textbroker? Dat kan wel weken duren maar als het om de eerste 5 teksten gaat snel hoor. Maar daarna wachten ze meestal tot je een hele lijst hebt staan en dan doen ze alles in 1 keer.
Ok maar als jij elke maand zo'n 130 euro bij elkaar hebt dan kom je toch veel te snel boven het vrij bij te verdienen bedrag van de belastingdienst uit?
Dat vind ik dus krom. Als een klant classificatie 4 eist, en ze accepteren jouw tekst, vinden ze dat jouw geschreven tekst classificatie 4 waard is. Ik zou het vrij vreemd vinden als textbroker daar anders over denkt. Tenzij een klant oneerlijk beoordeeld natuurlijk, maar dat is weer een ander verhaal..
Nee hoor, want dat zat op 5500 dit jaar. Daar kom ik bij lange na niet aan. Zeker niet omdat ik ook nog 1 maand op vakantie ben