thuiswerk!

Discussion in 'De lounge' started by Beertje13, Apr 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je denkt verkeerd om :). Een klant kiest voor een bepaald niveau aan de hand van de omschrijving van Textbroker van dat niveau. Dus moet Textbroker wel zorgen dat de auteurs die in dat niveau zitten ook op het beloofde niveau schrijven.

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Begrijp ik het dan verkeerd?
    Ik las eerder nl dat het bedrag zo'n 600 euro was?
    Wij zijn 2 verdieners, ik weet niet of dat uitmaakt.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Is inderdaad een bedrag van zo een 5500 euro. Iets minder nog. Ik werk helemaal niet dus wilde het net navragen bij de belastingdienst, maar die zijn lekker vrij vandaag. 130 euro per maand is wel de moeite natuurlijk.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Maar jij werkt al, dan komt het daar bovenop wat ik uit dit topic begreep. Ik werk zelf verder niet.

5. Natuurlijk, maar met het accepteren van de tekst geven zij toch al aan dat het gevraagde niveau behaald is?

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Opdrachtgevers zijn soms overdreven kritisch en soms helemaal niet ;). Bovendien letten zij natuurlijk toch minder op taalgebruik, stijl etc.

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Sommige opdrachten zijn best lastig. 400 woorden over een onderwerp waar je aan 75 echt genoeg hebt. Toch wel grappig dit.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mijn tekst over de seat is goedgekeurd.. Toch grappig ik rijdt niet eens zo n ding en doe net of ik er verstand van heb :p

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Die durfde ik niet aan hahahah.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb textbroker nu al een hele tijd onder mijn favorieten staan om me eens aan te melden.. Maar ik durfde steeds niet hihi. Nu ik jullie zo lees ga ik toch maar eens de gok wagen denk ik :)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Oh en hier een ac.countant in huis dus als jullie eens vragen hebben wil ik het gerust even navragen o.i.d.

12. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ben idd heel benieuwd of je kleine bedragen naast je werk echt op moet geven. Ben nu wel zover dat ik zie dat het onder overig inkomen staat, maar er staat mij ook iets van bij dat je naast je inkomen wel iets mag bijverdienen.

13. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hier nog steeds geen bericht..

14. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ik ook niet. Denk dat het pas woensdag wordt. Morgen zal wel niet meetellen :(

15. Sterrefeetje

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Morgen telt wel, het kantoor van Textbroker zit in Duitsland (ook de NL medewerkers zitten daar) en ze houden zich aan de Duitse feestdagen, niet de Nederlandse. Dus dat scheelt alweer :)

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ik wil heel graag weten wat ik bij mag verdienen als huisvrouw die alleen de heffingskorting krijgt jaarlijks. Lief dat je het wilt vragen.

18. Sterrefeetje

Ik 8500 euro :) heeft weer te maken met het salaris van mijn man ofzo.

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Sterrefeetje, dat is een hoop zeg.

20. mama90

mama90 Niet meer actief

helaas mijne ook nog niet goedgekeurd

Share This Page