Zo, mijn classificatietekst is ingeleverd. Ik vond het wel lastig om een onderwerp te verzinnen. (Hier in het dorp is niks te beleven, dus daar kan ik weinig over melden )
Heb even mee zitten lezen en k heb een vraagje.. Ik heb een ww-uitkering.. stel nou dat ik dit ga doen zou dat dan van mijn uitkering af gaan? dan heeft het voor mij natuurlijk geen nut..
Hier toch ook classificatie 3... Zo maar eens een opdrachtje erbij zoeken en kijken of ik er iets mee kan
Ik kan weer verder, mijn 5 teksten zijn goedgekeurd! Zijn er nog andere tips om iets bij te verdienen? Heb er al wel wat op mijn blogje staan, maar vind het wel leuk om iets nieuws te proberen.
Hoe doen jullie het eigenlijk, dat schrijven. Gewoon met kids erbij? Hier slaapt de jongste nog wel maar de oudste niet. Ga vandaag proberen me in te schrijven, ben heul erg benieuwd welke classificatie ik dan krijg.
Ik schrijf altijd 's avonds, overdag met de kinderen heb ik niet genoeg concentratie. Heel soms als de jongste slaapt 's middags en de oudste op de psz is.
Ik ben nog een beetje aan het exploren ik weet nog niet zo goed wat precies de verwachting is eigelijk.. XD Heb me heel enthousiast aangemeld maar zou begod niet weten waar ik moet beginnen.
Het schrijven als de kindjes naar bed / op school zijn. Het klikken van mailtjes en enquêtes wel waar ze bij zijn. Daar hoef je niet zoveel over na te denken.
als je een wajong uitkering hebt en je wilt dit gaan doen en dan bijv 1x per jaar uit laten betalen, word je dan ook gekort?
Ik heb classificatie 2, daar staat nog maar 1 onderwerp, komen er vanzelf weer nieuwe bij, dit onderwerp spreekt me niet zo aan namelijk, heb wel 2 andere geschreven.
Ik zag ook dat bij classificatie 2 nu nog maar heel weinig opdrachten staan. Een paar dagen geleden waren het er véél meer! Dus zal wel gewoon verschillen per week ofzo.