Mijn zoon/ dochter gaat volgend jaar naar voortgezet onderwijs. Ik ben mij nu aan het oriënteren voor een abonnement. Hij wil iets van een Samsung en ik wil er echt niet meer aan uitgeven als 15 euro per maand. MB vind ik nog niet echt nodig hij kan thuis op de wifi... Hebben jullie tips?
Ik zou als ik jou was eens naar een telefoon winkel gaan als the phonehouse of belcompany. En daar je vraag voorleggen. En dan thuis eens rustig de antwoorden na zoeken en vergelijken.
Voor 15 euro pm zal je niet snel een goeie samsung vinden zonder al te veel bij te moeten betalen voor het toestel
Het is denk ik wel de bedoeling dat bereikbaar is en kan bellen Haha Nee gekheid, maar hier heb je met tele2 geen bereik. Mijn zoon gaat ook komend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. Waarom ben je opzoek naar een abonnement? Onze zoon heeft sinds kort een prepaid kaartje en dat gaat ook prima en geen onverwachte hige belkosten. Tegenwoordig is er altijd wel iemand met een telefoon in de la die hem voor een prikkie kwijt wil.
Zou een leuk mobieltje zoeken met pry paid. Op school hebben ze vaak ook wifi. Ze hebben meer aan internet. Watsapp en zo met vriendjes zou dus een bundel met internet nemen. Wel eens reclame gezien van hollands house? zelf instellen bundel. Zou geen abbo nemen mits je zeker weet dat je kind over zijn bundel heen gaat. de pest is dat je het niet vast kan stellen. tot hoe veel met belminuten. Voor minderen. Ben wel voor mobiel voor kinderen. Stel toestel word getolen op school. ze gaan er mee bellen zit jij met een hoge rekening. Succes met zoeken.
ik zou een tiener geen abonnement geven, behalve als er zo'n 'plavond' op kan.. stel hij krijgt een vriendinnetje, dan wil je niet weten hoe hoog de rekeningen worden ik weet het uit ervaring (ik was de schuldige) mijn moeder heeft toen rekeningen van 300/400 euro gekregen oepss..voel me er nog schuldig over..
Ik zou ook prepaid doen en vind 15 euro in de maand veel! Ik zelf gebruik 10 in de maand waar ik 300 smsjes voor krijg en een internet bundel. Bellen doe ik toch nooit. En dat is T-mobile
Kijk eens bij hollandsnieuwe.nl Die zijn goedkoop en daar kan je niet over je bundel heen (lijkt me handig voor tieners). Kan je ook makkelijk aanpassen, omhoog of omlaag, mocht dat nodig zijn.
Ik heb voor de zaak een abonnement van youfone.. Valt onder KPN, dus ook gewoon altijd bereik. Is ook niet zo duur.
Mijn dochter heeft van haar verjaardagsgeld bijbetaald voor de telefoon die zij wilde hebben. Die was 80 euro met een prepaid kaartje erin. Ik zet er elke maand/2 maand 15 euro op, daarvan activeert ze voor een tientje haar internet. Dan kan ze whats appen en dat is dan weer goedkoper dan bellen/smsen. Ook kan ze dan bepaalde spelletjes spelen die op dat moment "in" zijn bij de jeugd. Zijn de mb's op voor de maand voorbij is, tja pech dan. De maand erop houdt ze er weer meer rekening mee Zo heeft ze dus 5 euro voor evt. noodgevallen en de rest gaat via internet. Zo ben je nooit teveel geld kwijt.
Bij simpel maken ze reclame voor abonnementen met een plafond. Zij zijn ook niet duur naar mijn weten, dus zou daar eens kijken.
Haha ja dat begrijp ik! Wel jammer want ik heb zelf nu ook tele2 met de nieuwste samsung en ben er super tevreden over en het is goedkoop maar daar heb je nu niet veel aan. anders kan je bij kijkshop een losse toestel kopen, je hebt er samsungs voor 100 euro liggen (afhankelijk van welke.je zoon wilt uiteraard) en dan een simonly nemen bij telfort bijvoorbeeld.
Op studentmobiel kan je ook eventueel alle providers vergelijken en een abbo nemen ook een hele goeie!
Of een jaartje sim-only? Kun je zelf een telefoon aanschaffen. Ik ben op dit moment ook weer op zoek omdat mijn sim-only afloopt. Bij vodafone hebben ze momenteel aanbiedingen van 9,= per maand. 200 belminuten en smsjes.
bij de kijkshop een prepaid telefoon kopen en dan een sim only abbo afsluiten. is meestal nog goedkoper dan abbo met telefoon. dit is ook een hele mooie aanbieding: Bart Smit - T-Mobile Blackberry 9720, je kan daar na altijd een sim only abbo van t mobile afsluiten, nu zit er 70 euro beltegoed bij.
Als je een 'losse' telefoon koopt, kun je al heel veel kanten op voor 15 euro per maand. Ik en docent in het voortgezet oderwijs en internet op de mobiel is toch wel "onmisbaar" voor tieners! Smsen doen ze niet meer, dat is ouderwets, whatsapp heb je mb's voor nodig, maar dan kun je wel heel veel whatsappen... Zelf heb ik i phone en een simyo abonnement voor 15 euro per maand. 100 belminuten (erg weinig voor de meeste tieners) en 500 mb Er zijn genoeg providers met dit soort asnbiedingen, maar dan zou je wel de telefoon zonder abonement moeten kopen of overnemen van iemand.