Leuk! Ik ga eens kijken. Voor TS je kunt ook teksten typen voor andere websites. Ben je goed in de Nederlandse taal? Het levert niet echt veel op.
Ben er al 2 jaar mee bezig om iets te vinden om aan te verdienen maar of je moet betalen (thuiswerkbank) of het zijn oplichters of het verdient niets. Dat chatten klinkt leuk maar denk dat er teveel aanbod is in dit werk. Webcammen vind ik niets dus blijft er bar weinig over. Misschien maar een folder of krantenwijk ofzo..
hier hetzelfde mamaatje81. zelfs dingen invouwen ofzo zou ik best doen. maar chatten vind ik persoonlijk tegen over mijn vriend niet kunnen. ik voel me zelf daar niet fijn bij iig. heb nog niets gevonden helaas.
Ik hoop dat ik kan proefdraaien, ben erg benieuwd, je hoort van alles maar zie het liever eerst zelf of het wat is, online zoeken heb ik eerder gedaan maar durfde het niet. Heb liever een directe link van iemand die er ook daad werkelijk werkt partner hier zou het trouwens niet erg vinden
Jup heb hem ook gehad, ga morgen ermee aan de slag, vandaag eerst maar even de verjaardag vieren van zoonlief
Even over de chats verdiend heb je altijd werk als je inlogd? Of moet je blij zijn als je een bericht kan versturen
Ligt helemaal aan de periode en het tijdstip. Na middernacht heb je meestal zo een berichtje, overdag zit je wel even te wachten. Je krijgt wel steeds dezelfde klant terug, dus je moet echt zorgen dat je goede mails stuurt waardoor de klant wil antwoorden en je dus zo kunt doortikken.
Dames, nu gaat het indirect toch over het chatten. Dit is echt niet de bedoeling! Daarom doen we het topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl