Heeft iemand ervaring met thuiswerk? Zo ja, hoe bevalt dat? En hoe ben je eraan gekomen? Heb het dan over het thuis inpakken van dingen, teksten overtypen ed. Ga nu een dag minder werken en het lijkt me wel lekker om thuis ook wat omhanden te hebben. Zeker als die kleine man van ons zo makkelijk blijft zoals hij nu is.
Ik heb jaren geleden inpak werk gedaan thuis en het verdiend echt bijna niks. Daarnaast redt je dat vaak niet met 1 dag per week dus je zult er dan ook misschien avonden aan kwijt zijn. Het moet namelijk op tijd af. Ik moest het trouwens toen ook zelf ophalen en weer terug brengen. En het neemt veel ruimte in in huis. Ik zou lekker genieten van je dag thuis met je kleine
Hmm collega van mij deed inpak werk maar schijnt echt niks te verdienen en ze was er heel druk mee. Je kunt beter alsnog extra gaan werken of als het niet om het geld gaat lekker vrijwilligerswerk gaan doen. Met je baby bejaarden bezoeken valt altijd goed in de smaak
Je baby gaat alleen maar meer aandacht vragen naarmate hij ouder wordt want: langer wakker. Geen idee qua huiswerk, ik zou ook zeggen, lekker genieten van de kleine.
Enquetes invullen in ruil voor cadeaubonnen en tekstjes schrijven doe ik om een klein extraatje te verdienen. Ik kan dit alleen doen als de kinderen er niet zijn of slapen. Vergis je niet in de hoeveelheid aandacht die een groeiende baby vraagt. Hoe ouder, hoe meer aandacht nodig.