hoi hoi allemaal, ik had een vraagje. heb deze vraag ook gestelt in het topic zwangerschap en werk,maar krijg er weinig reactie op. dus die heb ik laten sluiten. ik ben namelijk heel erg benieuwd of hier veel meiden zijn die aan thuiswerk doen. ik doe sinds kort aan thuiswerk en vind het helemaal super. en als je aan thuiswerk doet mag ik dan vragen wat voor thuiswerk? ik verkoop parfum en kan mn eigen tijd invullen. zo ontzettend handig. heb thuis een map met allemaal proefmonsters en deze neem ik overal mee naar toe. zo kan ik iedereen lekker laten ruiken en luchtjes verkopen. groetjes muppie
Er zijn hier erg veel dames die hetzelfde doen als jij. Maar dat topic is weggehaald omdat je ( volgens de regels van het forum) niet reclame mag maken voor je eigen toko. ( webwinkel of parfum verkoop et cetera) Verder ga ik straks ook thuiswerken. Mijn broer begint een eigen bedrijf naast zijn werk en ik ga voor hem zaken afhandelen op tijden dat hij dat zelf niet kan ( telefoon, opdrachten, administratie)
ik maak geen reclame. wil alleen weten of er veel meiden thuiswerk doen en wat voor thuiswerk. ben namelijk erg lang bezig geweest om wat te vinden en er echt achter gekomen dat al de thuiswerk die op internet word aangeboden allemaal niks is. je moet veel geld betalen terwijl je niks hebt of alleen nog maar een vacature mag lezen.
hoi hoi ik doe ook parfum verkopen vind het ook leuk om te doen i had pas dat topic geopend en dat mocht idd niet omdat het commercieel zou zijn ik ond ook van niet maar ja hij is wel verwijderd,