Thuiswerken

Discussion in 'De lounge' started by happyglow, Mar 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Nee de achterdeur en poortdeur zijn beide open als de kinderen buiten spelen. Als ze moeten plassen o.i.d. moeten ze gewoon naar binnen kunnen natuurlijk.

2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je niet boos wilt/kunt worden moet je het misschien anders aanpakken.
    Het doel is dat ze het niet meer doen.
    Ik zou nog 1x proberen de boodschap over te brengen.
    Heel duidelijk zeggen dat er geen 'maars' en 'als-en' zijn. 'Ik wil niet dat jullie dit nog een keer doen en de volgende keer word ik boos'.
    Ter verduidelijking misschien een briefje meegeven met daarop wat ze niet mogen doen.
    * terrein oplopen
    * door het raam kijken
    etc. Voor thuis op de koelkast.
    Heel kinderachtig misschien maar op een volwassen manier werkt het niet.

Als ze dan nog je wens niet respecteren dan ben je gewoon poep in hun ogen en als je dat beseft lukt het misschien wel bois te worden?

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,612
    2,406
    113

Ik ben bloedserieus...

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Doe de deuren en poorten dicht, kids lopen maar even om naar voren (als dit mogelijk is)
    Als ze toch voor het raam staan, niet de deur opendoen, gewoon roepen dat het niet uitkomt! Of even het raam opendoen!!

Vreselijke situatie!!!

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38

maar ben je dan nooit bang dat de gastkindjes weglopen ofzo? Jij bent toch gastouder? ( wel beetje offtopic haha)

Nou ik hoop dat het kwartje snel bij ze valt. Iets meer rust zou fijn zijn :D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh wat erg zeg!!!

Huur mij in, ik schrik ze wel voor je af! Ik ga als een bewaker de voor- en achterdeur bewaken en bij mooi weer met een glaasje ice tea en een shotgun je poort in de gaten houden.

Alles groter dan 1 meter 40 en zonder afspraak knal ik af :D!!!

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Zeg gewoon dat de ouders van de gastkindjes het niet kunnen waarderen

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Maarssen
    Nee daar ben ik niet bang voor.

De klink van de poort staat omhoog dus de kleintjes kunnen er niet uit en met de grote heb ik goede afspraken en houden de deur goed dicht. Daar ben ik heel strikt in, als ze dat niet kunnen mogen ze niet meer naar de speeltuin toe en dat willen ze heel graag dus iedereen houdt zich daar tot nu toe keurig aan. En daarbij komt dat ik altijd zicht op de tuin heb of erbij in de tuin zit. (op de momenten dat ik naar de toilet moet na dan...)

En dank je Joycey Ik verwacht je maandag 08:00 hier voor de achterdeur in je sexy bewakerspakje... ben bang dat ik dan behalve mn schoonmoeder ook alle hitsige buurmannen weg moet slaan bij de achtertuin hahaha

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Maarssen
    Ja die hebben we ook al geprobeerd... :D

Ik moet gewoon zeggen dat IK het niet wil hebben en niet dat mijn klanten en de ouders van het niet kunnen waarderen... Want dat werkt klaarblijkelijk niet... Ben gewoon een scheiterd.

Share This Page