Thuiswerken

Discussion in 'De lounge' started by Olympia, Sep 11, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olympia

Olympia Fanatiek lid

Oct 16, 2020
    1,041
    1,668
    113
    Female
    Ik heb momenteel tijdelijk geen werk, wat op zich niet heel erg is. We kunnen het financieel wel hebben. Toch lijkt het me wel fijn om even iets bij te kunnen verdienen, al is het maar 100 euro per maand zeg maar;)

Vanwege omstandigheden is alleen thuiswerken momenteel een optie. Dus ik ben wat gaan googelen naar remote/freelance werken, maar je krijgt zo veel vage opties... veel vacatures zijn dan toch voor een vast dienstverband of voor een langere tijd. En daar heb ik niet perse behoefte aan.
    Ik zag wel iets over websites testen, dat lijkt me op zich wel prima om te doen. Of vertaalwerk ofzo, enquêtes invullen... gewoon een paar uur per week, een keertje 20-50 euro verdienen zeg maar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn goede opties en aanraders?

En hoe zit dit bijvoorbeeld met belasting? Ik had een website gevonden waarop stond dat ze hun uitbetalingen wel melden bij de belastingdienst, maar dat de bedragen zodanig laag zijn dat dat geen probleem is. Ik heb hier echt geen kaas van gegeten, dus geen idee of het klopt:o:

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Je kan tot ongeveer 5/5500 ‘belastingvrij’ verdienen….
    Omdat het word opgeheven door heffingskorting ed.

misschien voor een callcenter oid paar uur in de week thuis werken?

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Ik ben ruim een jaar telefonisch enquêteur geweest voor TNS-Nipo, wat nu Kantar is.
    Vond het echt niet leuk om te doen, maar je hebt geen reistijd en 2 avonden in de week ofzo was genoeg.

4. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

Mar 15, 2019
    1,789
    1,804
    113
    Female
    Is deze vacature wat voor jou misschien? Geen mega salaris maar wel geheel vanuit huis. https://www.tempo-team.nl/vacatures/590565/thuiswerk-klantenservice-medewerker-vgz?listingType=viewed&position=1

Share This Page