Thuiswerktopic

Discussie in 'Over deze site' gestart door Partyrocker, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik snap dat het vervelend is natuurlijk.
    Maar waarom mag er niet meer over het 'soort' thuiswerk gepraat worden als zoals bij het bedrijf waarvan de naam niet genoemd mag worden of gerefereerd naar PB?
    Nu kan ik er bij het tweede nog wel inkomen aan de ene kant, aangezien er 20 berichtjes instaan dat er gepb't mag worden (maak ik mezelf ook schuldig aan), maar zelfs als er al over gesproken word alles gewist?

Niet dat ik perse wil klagen, maar vraag me af tegen welke regels dit dan ingaat? Want het is geen adverteren toch? Als er geen naam genoemd word in ieder geval en naar textbroker e.d. mag wel gelinkt worden? En aanstootgevende dingen kon ik ook niet vinden.

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik denk dat jullie gewoon moeten accepteren dat zp dit niet wil. ze trekken gewoon 1 grens. helemaal niet. dus ook zonder ge pb en ook zonder naam.

( ps mij kan het verder niet bommen maar denk dat het zo zit)

3. Partyrocker

Dat kan natuurlijk zijn, maar moet er dan geen streep getrokken worden t.o.v. alle thuiswerk topics. Reclame is reclame dan toch?

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ze zullen verschil maken tussen erotisch en niet erotisch

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Inderdaad. Er is besloten een grens te trekken voor dit soort berichten over thuiswerk.

Overigens is het voor leden die niet precies weten waar het over gaat heel vervelend om steeds afkortingen te lezen naar andere sites (afkortingen die gebruikt worden zodat de rechtstreekse link niet gegeven wordt) of berichtjes als 'stuur mij maar een PB'. De regels die betrekking hebben hierop zijn regel 1.5 en 1.8.

Het gaat overigens niet over thuiswerk in het algemeen (dat staat ook niet bij de 'verboden' onderwerpen in de forumregels), maar om het type thuiswerk waar het hier over gaat.

Groetjes,
    Josien

6. Partyrocker

Ja dat is waar, maar aan de ene kant is werk toch gewoon werk? Wel of niet erotisch.

Zo word er gedaan alsof het een ''schande'' is als iemand dit doet.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    We willen geen oordeel geven, zeker niet. We vinden het alleen niet passen bij het beeld dat Zwangerschapspagina wil uitstralen.

Het is echt niet zo dat ik er leden vreemd op aankijk ofzo hoor ;).

8. Partyrocker

@ Josien.

Het was meer een respons op henkie24 ;).
    Zoals ik al zei het was niet omdat ik het er niet mee eens ben ofzo, maar ik vroeg me af waarom. Soms is wat toelichting op de regels ook wel eens fijn. Dan is het beter te begrijpen.

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nee, ik snap het. Vragen staat vrij!

Ik hoop dat ik je geholpen heb het iets beter te begrijpen.

Deel Deze Pagina