Hoi hoi allemaal, Voor sommige die mijn andere topic gelezen hebben, ik woon dus nog thuis en mijn moeder probeer zichzelf op de voorgrond te dringen van mijn 10 maanden oude zoontje... Maar het meest frustrerende is, dat ze constanct op mij en mn zoontje gefocust is. Ik ben 25 en heb nog een zusje van 17 Ik vind inplaats op mij te focussen moet ze op mn zusje focussen, die kan nu alles maken wat ik niet normaal vind. Vrijdag is ze "ziek" hele dag zielig in bed met der iphone en zaterdag om 8 uur smorgens opstaan om weg te gaan. Ja ik vind dat niet normaal. Of op schooldagen gaat ze pas om 2uur naar bed terwijl ze om 8uur weer moet vertrekken... en ik, om 12 uur gaat mn moeder al weer zeuren dat ik moet slapen omdat mn kleintje om 10 uur wakker word. Ja ik vind diet niet normaal en hoogs irritant... Heb al vaker tegen mn moeder gezegt dat ze meer op mn zusje moet focussen en dat ik niet normaal vind dat ze gewoon alles kan maken
Ik denk dat het hoog tijd wordt om uit huis te gaan. Net zoals jij niet wilt dat je moeder zich bemoeid met de opvoeding van Milan (uit je vorige post). Heb jij weinig te zeggen over de opvoeding van je zusje door je moeder. Misschien een idee om eens met maatschappelijk werk te praten over je financiƫle situatie en de mogelijkheden.
Misschien moet jij je dan ook wat minder met je zusje bezighouden? En ga gewoon een volwassen gesprek aan met je moeder dat je niet zit te wachten op haar goedbedoelde adviezen over je zoontje.
denk dat jullie eens wat minder met elkaar moeten bezig zijn en ik denk dat het tijd is om voor jezelf en je kindje een plekje te gaan zoeken