Ik mis dr zo...

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door Meiske80, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi meiden,

ik ben nu ruim drie jaar gescheiden van mijn ex, en we hebben co ouderschap over onze dochter van bijna zes.
    Hebben jullie (degene met co-ouderschap) ook zo'n last van dat je je kids mist?? Ik heb dr nu een paar dagen extra gehad omdat mn ex op wintersport was. Maar nu is ze weer daar voor 2 nachten en ik heb er al weer heel wat tranen om gelaten... :(
    De zomervakantie is echt een ramp, die drie weken bij mijn ex zijn voor mij een ware HEL. Ik vind dat ze het recht heeft op ons allebei, maar ze zelf is het liefst bij ons (zegt ze steeds..)

Blegh... het huis voelt zo vreselijk leeg zonder haar... :'-( Herkenbaar?

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik herken je gevoel.
    Toen ik net gescheiden was woonde mijn kinderen, wegen omstandigheden, bij mijn ouders.
    Dat was een uur rijden.
    Ze hadden het goed daar hoor, maar ik miste ze vreselijk.

Uiteindelijk heb ik ze na een jaar al weer in huis genomen (de bedoeling was na 4 jaar ivm mijn studie).

Wat mij hielp was dingen ondernemen met vriendinnen die ik niet kon doen als de kinderen er waren.
    Sommige studenten eetcafés was ik bijna stamgast, hahaha.
    En ik heb heeeeeel veeeel boeken gelezen in die tijd.

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Afleiding helpt tijdelijk wel.. maar dan loop ik weer langs dat lege slaapkamertje.. of zie ik dr speelgoed :(
    Bedankt voor je reactie!

4. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ja ik herken het. Ik heb drie kinderen met mijn ex die bij mijn ex wonen. Bij mij logeren is al moeilijk omdat ik een heel klein huisje heb met weinig ruimte dus dat gebeurt zelden. Ik zie ze dus af en toe een dagje en tussendoor mis ik ze vreselijk, vooral de oudste twee. De jongste was nog niet geboren toen we gingen scheiden dus met hem heb ik dat gevoel wat minder. Maar ook hem mis ik.

5. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Het ligt bij ons iets anders,mijn dochter is na de scheiding bij mijn ex blijven wonen.
    Ze was toen 15 en wilde graag in haar eigen omgeving blijven met school en vriendinnen.
    Vreselijk...ik begreep haar keuze maar het was alsof mijn hart eruit gerukt werd.
    De 1e tijden ontzettend huilen wanneer ik haar naar huis had gebracht, gelukkig komt ze elk weekend hier.
    Ik heb het voordeel 15 jaar haar bij me gehad te hebben en ze zou toch met een paar jaar zelfstandig geworden zijn maar met een kleintje kan ik me het gemis ook helemaal voorstellen.

Wij worden er soms raar op aan gekeken dat mijn stiefzoon elk weekend bij ons is? "Dat is wel heel erg veel zeg".
    Maar hij is heel welkom,zijn papa heeft namelijk hetzelfde gemis als wat wij ervaren.........waardeloos al die scheidingen.....

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja dat is het zeker!!!

Deel Deze Pagina