wij wonen op dit moment bij me ouders. Wij hebben wel twee jaar samen gewoond maar door omstandigheden met de woning ging het mis. We zoeken op dit moment nog een woonruimte en hoop dat het snel lukt!
Wij zijn in de maand dat ik zwanger bleek te zijn gaan samenwonen in een huurhuis. (onderhuur) We hebben in 4 maanden onze droom appartement gevonden en gekocht. En volgende maand trekken we in dat huis Overigens zijn we van Amsterdam naar Amstelveen gegaan. Wat kind vriendelijker, en dicht bij de oma's en opa's
Ik woon helaas weer thuis ging een tijdje met mijn vader heel slecht, nu zijn wij hard op zoek maar krijgen maar niks aangeboden erg vervelend.,.
ik woonde al in een huurwoning van de woningbouw toen mijn zoontje geboren werd. Maar als ik die woning niet had gekregen van de bouw dan had mijn moeder het geen enkel probleem gevonden als ik daar had blijven wonen.
ik zou heeeeel erg graag willen gaa samenwonen met mijn vriend en zoontje. maar aangeizien ik een moeilijk verleden heb gehad, en sommoige denken dat ik het niet aankan, dwingen ze mij om naar een begeleidwonen te gaanm voor tienermoeders en ik wil dat helemaal niet, maar andes kan ik mijn kidje kwijtraken misschien. heeft hier ook iemand ervaring mee? moet er echt bijzetten dat ik absoluut niet slevcht ben voor mijn kindje en ik hem alles wil geven samen met de papa. ik woon nu nog thuis en doordat me ma last heb met kinderbescherming val ik daar ook nog onder omdat ik nog minderjarig ben. als ik er heen zou moeten zou dat pas zijn als ik 18 ben, ik vind dat echt heel erg. wil dat helemaal niet.
Ik woon nog thuis, we zijn wel een huis aan het zoeken maar een leuk koophuis vinden is gewoon moeilijk.
ik woonde al sinds begin van mijn 15 jaar al bij mn mannetje dussss woonde al een tijd bijelkaar toen ik zwanger raakte esmee is 12 aug 2006 geboren en wij zijn getrouwd 7 nov 2005
we zijn 5 jaar samen en hij is na 2 jaar samen zijn bij mij thuis in komen wonen. nu wonen we 1,5 samen in een huurflatje en toen ben ik ook gelijk gestopt met de pil omdat we heel graag een kindje wilde. eerst wilde ik een eigen plekje hebben voor ik aan kindjes begon.
Wij woonden anderhalf jaar samen in ons eigen huisje.we zijn nu bijna 4 jaar samen. En bij ons was het dus ook gepland. -x-
hallo, ik ben nu 21 weken zwanger en ben bijna 19 jaar, ik woon samen met mijn vriend, echter doen wij particulier huren en dat is nogal prijzig. Heeft iemand misschien tips hoe we toch in aanmerking kunnen komen voor een gewone huurwoning. want er zijn overal wachtijden van 2 tot 3 jaar. -xxxx-
ik woonde op mijn 16e al op mezelf. toen ik zwanger werd op een klein flatje, en toen ik 5 maanden was kreeg ik een grotere flat toegewezen.