hoi dames! ik wil eens wat gaan oefenen met dingen vormgeven. zoals kaarten enz! maar ik ben een echte echte beginner! wat voor programma raden jullie aan waarin ik wat tools leer en die niet onbetaalbaar is? tnxxx!
Ik doe alles met photoshop. Je kan een gratis proefversie downloaden via de photoshop site zelf. Online zijn er genoeg tutorials te vinden waar je alles een beetje krijgt uitgelegd. Als je goed oefent kun je ontzettend leuke dingen maken! Succes!
Ik had een bericht getypt, maar dat moet nog goedgekeurd worden door de moderators. Stond niks geks in maar we worden nogal betutteld hier op het forum. Je mag altijd een PB sturen als je meer info wil over fotobewerking.
Nou, raar en vreselijk irritant he, ik heb het de laatste dagen ook zovaak, uitgebreid getypt en uiteindelijk wordt het dan nog niet eens geplaatst ook!!! Beetje offtopic maar zeer irritant! Maar ik gebruik idd ook Photoshop, geweldig programma, kon het via mijn werk voor een tientje kopen, normaal wel wat prijziger!
Ik gebruik nu ook photoshop. Maar ik heb jarenlang met het gratis programma gimp gewerkt. Je kunt op internet zoeken naar tutorials. Maar verwacht vooral niet dat je het in 1 week leert, want nu na een paar jaar kan ik pas echt iets moois maken vind ik.