4 dagen na operatie voor operatie 42 kilo zwaarder. Ik zeg ik ben trots op mezelf!!Nu rustig herstellen.
Wauw mooi hoor!! Was je nou van de week geopereerd? Zo ja ik wens je een goed herstel toe. Het ziet er erg mooi uit.
Wow! Je ziet er goed uit! Knap gedaan! Mag ik zo vrij zijn om te vragen op welke manier je bent afgevallen?
Wauw, wat mooi! Ik heb dus precies zo'n buik als jij had......ik ben 38 kilo afgevallen. Ik wil ook een buikwandcorrectie, eerst sparen. Heb je het gewoon in het ziekenhuis laten doen? Ik vind het zo frustrerend dat ik gewoon een broek maat groter moet hebben omdat dat stuk flubbervel er nog zit! Ook iets straks staat niet mooi vanwege dat stuk vel, maar dat zal je wel herkennen. Fijn dat het bij jou verleden tijd is, geniet ervan!
waar zitten de snedes van de operatie als ik zo vrij mag zijn? ik heb toen obese gezien en die vrouw had ook een buikwandcorrectie gehad, maar die had een litteken over het midden van haar buik en aan de zijkanten. vroeg me dus af waar ze bij jou zitten?
Mooi!!! Litteken zit net onder de rand van je onderbroek denk ik? Super knap en je bent terecht trots, geniet er van!!!
Wow! Mooi hoor! Ik hoop ook ooit te mogen, alleen moet alles zelf betalen ben ik bang. Ik heb na de eerste zwangerschap een schort over gehouden. Heel veel aangekomen tijdens de zwangerschap en daarna ook weer afgevallen maar helaas is mijn huid toen niet mee hersteld .
De mevrouw waar jij het over hebt heeft een fleur de lis gehad.een zogenaamd anker litteken dus dat klopt hoor!!Maar ik had aan de zijkant niet zoveel over ,anders had ik hem ook zo gekregen!!Maar de snee zit onder mijn onderbroek!!!
Wow!!!!! Heb echt met open mond zitten kijken! Wat een verschil, wat super zeg!!!!!!!!! Je hebt hier keihard voor gewerkt en heel hard voor gespaard, dus wat mag jij trots zijn op je zelf! *maakt een diepe buiging*
wauw dat is echt heel mooi gedaan zeg ik ben 70 kg kwijt maar heb gelukkig niet veel over gehouden zou zo'n operatie dus echt niet durven petje voor je af hoor ik hoor dat het onwijs veel pijn doet maar het ziet er ook echt super mooi uit zeg