Thuiszorg service Nederland

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovel, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik werk ook bij tsn
    ik werkte eerst voor valent,maar toen heeft tsn het bedrijf overgenomen,ik werk er nu in totaal ruim 5 jaar waarvan denk 3 jaar tsn

dit was in het begin natuurlijk rommelig en niet fijn maar nu gaat het wel.
    ik heb eigenlijk niet veel met de organisatie te maken maar doe eigenlijk alles met mijn clienten..
    alleen ziek melden vind ik wel een drama ( eerst al je clienten bellen, dan je zorgcoordinator bellen dan ziekteverzuim bellen) je bent eerst een uur bezig!

nu heb ik natuurlijk wel gewoon een vast contract en dat scheelt misschien ook wel!
    ze geven geen vaste contracten meer..

ohjah! wat ik wel vervelend vind, is dat je vaak niet aan je uren komt en dan moet je dat zelf betalen of inleveren!

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    eigenlijk wel grappig om te lezen dat er zovee mensen bij tsn werken of gewerkt hebben :)
    Tsn speelt idd nu al op de bezuigingen in door geen vaste contracten meer te geven

3. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik heb gewerkt bij ccc zorg beverwijk, die dreigde failliet te gaan en werd tsn.

Ik had er 2 jaar gewerkt, over een week zou mijn zwangerschapsverlof aflopen, mijn zomervakantie was allang goedgekeurd, ik werd gebeld voor een gesprek en toen werd me gevraagd hoe het me beviel bij ccc zorg, ik zei goed, waarna ze zei dat mn contract niet verlengd werd, omdat ik met 2 kinderen niet flexibel genoeg zou kunnen zijn.
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap tot aan mijn verlof doorgewerkt, toen ik bloedarmoede kreeg en bijna flauwviel, zeiden ze o, dat hb gehalte van jou valt nog wel mee, ik kreeg ijzerpillen. Ben maar een paar dagen thuisgebleven.
    Maar er zullen gerust wel goede vestigingen zijn hoor, ligt er echt aan wie er op kantoor zitten.

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Als het alleen voor extra is zou ik het ook wel doen.

Mijn moeder heeft thuiszorg via tsn en haar hulp kreeg nu al bericht dat er waarschijnlij gewerkt gaat wordenmet blokken van twee ipv drie uur.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik heb ook gewerkt bij tsn, nooit weer! Wat een flutbedrijf!

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook in dienst van TSN, heb geen klachten over ze

Ok alleenn van het ziekmelden idd dat je iedereen af moet bellen, maar verder vind ik het wel een fijn bedrijf

Moet wel zeggen dat ik echt een top zoco heb, ze is echt heel redelijk en denkt altijd met me mee
    eind 2011 mijn 2e zoontje geboren en toen heb ik haar gebeld dat ik nog geen ontslag wilde, maar wel een jaar ertussenuit
    Zij kwam toen zelf met de oplossing om 6 maanden ouderschapsverlof te nemen en daarna 6 maanden onbetaald verlof.
    Zo raakte ik mijn baan niet kwijt

Nu moet ik maart weer beginnen, maar heb ook min -max contract en krijg echt de minste uren toebedeeld en ze gaf al aan dat het in de toekomst niet meer zal gaan worden
    Nu breng ik dan straks meer naar opvang dan ik verdien, dus denk erover om ontslag te nemen
    Maar niet om tsn zelf

Mijn zus heeft er ook gewerkt en die had echt een bitch als zoco en die dacht echt nergens over mee en zeurde alleen maar als mijn zus een x ziek was, of als er iets met de kinderen was
    Mijn zus is er ook uitgewerkt door haar

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Er wordt inderdaad verwacht dat de kinderen of andere familie meer gaat doen.
    Verder willen ze vrijwilligers in gaan zetten en waarschijnlijk mensen die nu thuis zitten met een bijstandsuitkering. Die moeten dan vrijwilligerswerk gaan doen om hun uitkering te behouden.

Er wordt zelfs gesproken over 90% van de mensen minder tot geen zorg krijgen.....

Deel Deze Pagina